Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Yu,

Ik heb SA-MP al eerder kunnen spelen maar dit keer is het enig wat hij doet "Connecting to server (hier moet de server ip staan)"en voor de rest doet hij niks dit moet snel opgelost worden aangezien ik met een movieproject bezig ben.

Greetz

Hier moest ik nog bijzetten dat dt mijn 100ste post is hierbij @100 POSTS!!! :dans::dans:

Bewerkt: door Ninoke
Geplaatst: (bewerkt)
Kijk eens bij de meeste voorkomende problem. Trouwens dit topic hoort thuis in SA-MP forum.

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Common_Problems hier vindt je de meeste voorkomende problem en hoe je ze kan verhelpen ;)

Daar staat mijn probleem niet tussen :duh:

EDIT:het staat er wel tussen maar.....volgens mij heb ik geen firewall en als ik hem wel heb waar staat hij dan (de firewall he...) ik ben nogal een noob in deze zaken :$

EDIT2:Laat maar het is al geregeld kheb m'n firewall afgezet ik had hem toch gevonden :puh:

Voor Bigstijn:Thnx _O_

EDIT3:Wrm kan ik niet meer in de servers die ik eerst wel kon spelen maar nu niet meer?Want maar een paar servers doen het :S

Bewerkt: door Ninoke
Geplaatst:
EDIT3:Wrm kan ik niet meer in de servers die ik eerst wel kon spelen maar nu niet meer?Want maar een paar servers doen het :S

Misschien ben je de update vergeten te downloaden? Dat zou de meest voor de handliggende oplossing zijn voor je probleem. Je kan de nieuwste versie hier downloaden. Je kan hem er gewoon overheen installeren, de oude verwijderen hoeft dus niet. Mocht je deze al wél geïnstalleerd hebben, geef ons dan iets meer informatie. Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding, of gebeurd er niets. Als er nog vragen zijn horen we ze wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...