Mastertuner Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Hey mensen. Ik heb een probleempje. Ik heb overlaatst een pakket gekocht om bestanden van je PC naar je GSM over te zetten en andersom. Maar de filmpjes op mijn PC zijn meestal .wmv of AVI .... De filmpjes die op mijn GSM staan zijn alleen maar .3GP en MP4. Andere filmpjes (AVI, WMV,...) kunnen niet worden afgespeeld op mijn GSM. Dus: 1:. Weet er iemand een site waar je .3gp of .mp4 filmpjes gratis kunt downloaden? 2:. Weet er iemand een converter die bestanden zoals .wmv of AVI en meer kunnen overzetten naar .3gp of .mp4? Alvast bedankt Reageren
Preddy Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 1. Ligt eraan wat voor filmpjes je wilt lijkt mij. Echter denk ik dat je de meeste filmpjes vanuit flv/avi om zal moeten zetten (denkt aan Youtube). 2. Had je de zoekfunctie of google al eens geprobeerd? Ik noem mezelf niet lui als ik zeg dat je er zelf even op zoek naar moet gaan want er zijn genoeg topics en tientallen programma's voor te vinden. Googletje Reageren
Mastertuner Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 1. Ligt eraan wat voor filmpjes je wilt lijkt mij. Echter denk ik dat je de meeste filmpjes vanuit flv/avi om zal moeten zetten (denkt aan Youtube). Daarom juist dat ik het vraag. Bij het omzetten van YouTube filmpjes heb ik namelijk ook problemen Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Op Zamzar.com kan je gemakkelijk bestanden omzetten naar bestanden met een andere extensie, bijvoorbeeld van .flv naar .3gp. Kijk zelf maar op de site welke extensies je allemaal kan kiezen, in ieder geval .wmv, .avi, .3gp, .flv (zoals de filmpjes van Youtube), .mp4 en veel andere extensies voor video, audio, afbeeldingen en documenten. Succes Reageren
Mastertuner Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Ohh! Bedankt! Dat was het wat ik zocht Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 MediaConvert is net zoiets als ZamZar, alleen ondersteund het veel meer en kan je gedetailleerdere instellingen geven. Succes ermee, Mvg, Flitskikker Reageren
Mastertuner Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Oww! Nog beter Thnx! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.