Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ait

Ik heb over een paar dagen mijn pc geformatteerd en mijn micro werkt er nie meer op .

Kheb al op alles getest maar het werkt nie kheb al gekeken in settings enzo en daar lukt het ook nie .

Kan het zijn dat het hier aan ligt want ik kan et niet regelen , weet iemand hoe het moet?

Link

Bewerkt: door kadee
plaatje fixed
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou je graag helpen, maar je plaatje werkt niet ^_^

Dus als je plaatje werkt wil ik graag verderkijken :eten:

EDIT: Plaatje fixed :tu:

Ontopic: Is je microfoon in het juiste aansluitpunt aangesloten? Want normaal gezien zijn er 2 aansluitpunten naast elkaar. Dezelfde. Een voor de microfoon en de andere voor de hoofdtelefoon.

Bewerkt: door Mastertuner
Geplaatst:

ja dat is ie :Y

Maar het is gwn na het formatteren dat gij nog niet werkt :s

Dus ik denk dat er nog settings moeten veranderd worden maar ik weet niet waar .

Geplaatst:
Kan echt niemand mij helpen ?

Mischien moet je de drivers van je geluidskaart installeren en btw. stel je de microfoon niet in op die plek toch?

Geplaatst:

Een aantal vragen:

Welke geluidskaart heb je?

Start -> Uitvoeren -> DXDIAG -> Tabblad Geluid of Sound

Met deze info kan ik wel een driver zoeken.

Steek de micro in de voorkant of in de achterkant van je pc?

PC's kunnen ook gaatjes aan de voorkant hebben. Misschien ook USB poorten enzo. Bij mijn vriendje werken de USB poorten aan de voorkant niet. Misschien, als je het hebt tenminste, werken de gaatjes niet bij jou. Steek 'm eens in de achterkant. De aansluiting van een microfoon is meestal roze/rood.

Werkt de microfoon wel op een andere pc?

Zo niet, dan is je microfoon misschien kapot.

Staat de microfoon niet op dempen?

Ga naar Start -> (Alle) programma's -> Bureauaccesoires -> Entertainment -> Volumeregeling

Via daar ga je naar Opties -> Eigenschappen.

Controleer of microfoon staat aangevinkt. Vink het aan indien nodig. Druk op OK.

Controleer of er bij microfoon het vakje dempen NIET aangevinkt staat en dat het schuifje helemaal op z'n hoogst staat.

Je kunt met het gratis programma Audacity je microfoon testen.

Op de werkbalk in het midden zie je een dropdownmenu. Selecteer daar Microfoon. Niet Stereo-mix ofzo, dat is voor geluid dat de pc geeft opnemen. Druk op de knop met het rode rondje erop. Praat nu en kijk of je pieken ziet. Je kunt het hierna afspelen en bewerken.

Succes!

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
Welke geluidskaart heb je?

Start -> Uitvoeren -> DXDIAG -> Tabblad Geluid of Sound

Met deze info kan ik wel een driver zoeken.

Dat zie je pas als je de driver al hebt geinstalleerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...