Dynamic Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Hoi, Ik verheug me erg op de Harry Potter film. en daarom heb ik een sig gemaakt met animatie. Sig 1 Sig 2 Sig 3 Sig 4 Sig 5 Sig 6 Free to use En nu wil ik ze met zo'n online site dat ze per refresh een nieuwe verschijnt. Nouja R&C? Bewerkt: 2 juli 2007 door Dynamic Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ziet er leuk uit hoor Dynamic. Als je het zelf toestaat is het misschien leuk dat andere leden deze signatures ook mogen gebruiken als ze interesse hebben in Harry Potter natuurljik. Je hebt leuke plaatjes uitgekozen en de animatie tekst is ook leuk gedaan al kon hij iets langzamer opkomen, natuurlijk wel proberen binnen de 100kbytes te blijven. Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Ze zijn in Correcte grote (Kbytes) en iedereen mag ze van mij gebruiken. Ik ben zelf ook wel een Harry SPotter fan. >>> Door .Levi.: Ik weet dat het aantal KB goed is hoor. Ik bedoelde alleen als je ze langzamer op laat komen (de tekst) dat je op het aantal kb moet letten want dat wordt groter aangezien je meer frames gebruikt dan.<<< Lid Dynamic. Oh ok. Bewerkt: 2 juli 2007 door Dynamic Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Heel mooie gedaan maar ikzelf ben niet zo een fan van Harry Potter. Sig 1 Sig 2 Sig 5 vind ik het mooiste . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.