Jump to content

A Haunting

Recommended Posts

Geplaatst:

Even om duidelijk te zijn '' A Haunting '' is een programma waar men verteld dat ie spookverhalen heeft meegemaakt

En ze laten ook allerlei dingen zien ik vind het best spannend dus vroeg ik me even af wie dat weleens kijkt.

Geplaatst:
Even om duidelijk te zijn '' A Haunting '' is een programma waar men verteld dat ie spookverhalen heeft meegemaakt

En ze laten ook allerlei dingen zien ik vind het best spannend dus vroeg ik me even af wie dat weleens kijkt.

volgens mij is hier al een topic over :)

ik kijk er wel naar, jammer dat het zo laat is!

Geplaatst:
nooit van gehoord, maar et lijkt me wel leuk.

op welke zender komt? en hoe laat/welke dag?

ik weet niet precies welke dag, discovery als het goed is om 24.00 of 01.00? ergens daar tussen tenminste :)

Geplaatst: (bewerkt)
nooit van gehoord, maar et lijkt me wel leuk.

op welke zender komt? en hoe laat/welke dag?

Het komt voor zover ik weet ik weet altijd in de nacht, natuurlijk. Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik dacht tegen 01.00 of 02.00 's nachts. Overigens is het te zien op Discovery Channel.

Ikzelf keek het vroeger altijd op zaterdagmorgen, dat was mijn daily routine voor zaterdag om mee te bginnen. Heb het nu al een hele tijd niet meer gezien. Waarschijnlijk omdat het me niet meer zo boeit als voorheen.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Het is heel spannend vind ik zelf begint om 01:00 op Discovery het is laat weet ik maar nu de vakantie aan komt kun je vast weleens kijken deze week is er iets anders op meende ik om 01:00 maar volgende week komt dan weer ' A Haunting ' erop.

Geplaatst:

Ik keek het eerst bijna altijd.

Toen begon het nog om 23:00 uur.

Vooral die geest in dat landhuis was echt eng.

IK vind het nog steeds een leuk programma. :tu:

Geplaatst:

was dat niet het programma wat vroeger op foxkids kwam ?

in dat geval vondt ik het voor mijn leeftijd eng :{

over een man die gek werdt van zijn vrouw die vals piano speelde en haar daardoor met een bijl in stukken sneed

en s'nachts zou je die vrouw nog horen spelen brrrrr :cry:

Geplaatst:

Nee nee, deze is toch wel spannender!

Volgende week moet je maar even kijken op Discover om 01:00

Geplaatst:

over een man die gek werdt van zijn vrouw die vals piano speelde en haar daardoor met een bijl in stukken sneed

Nee man dat was die geweldige serie ''Scary But True'' echt super was dat, altijd standaard bij mij zaterdag ochtend chips en drinken ophalen, kwam ik thuis ging de tv aan en ging ik lekker kijken.

Ag die goeie ouwe tijd! :tu:

Geplaatst:

heb het programma 1x gezien maar ik weet eigenlijk niet echt wat ik er van moet vinden, ik vind het vreemd wat je ziet maar het boeit me ook weer niet.

ik zoek altijd weer een ander programatje...

:cya:

Geplaatst:

Nee man dat was die geweldige serie ''Scary But True'' echt super was dat, altijd standaard bij mij zaterdag ochtend chips en drinken ophalen, kwam ik thuis ging de tv aan en ging ik lekker kijken.

Ag die goeie ouwe tijd! :tu:

Meisjes bij mij op school hadden daar allemaal nachtmerries over.. dat was echt te eng voor kinderen van 6 ofzo. Maar wel leuk om te kijken altijd.

Geplaatst:

Beste mensen,

Het programma waar we het over hebben genaamd '' A Haunting '' begint maandag weer dus kijk maar even als je wil best spannend programma voor in de nacht begint om 01:00 op Discovery.

Geplaatst:
Wie gaat zometeen om 1 uur naar '' A Haunting '' kijken?

Ik ga wel ff kijken als ik zin heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...