Jump to content

Bigstijn Vs Thundercover

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150 (Foutje :Y)

Render: Ja

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Waneer jij er een hebt: Als ie af is, of als je een premade gekozen hebt.

Opmerking: Ik ben beginner dus wil ook tegen een beginner. Mijne na die van jou :)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Ik wil wel eens een keer proberen :) Maar ik wil eerst graag weten: wat is Freestyle? Dat je zelf mag weten wat je doet? Ik hoor het wel :cya:

>>> Door RonaldVC: Jup, Freestyle betekend dat je elk onderwerp mag gebruiken in de signature die je maar wilt. Geen thema dus eigenlijk..

Ok doen we :) Plaats je sign maar als je ermee klaar bent, of als je er een gevonden hebt :)(Edit: Die van jou is natuurlijk :puh:

Stemmen maar!

Thundercover:

Bigstijn:

Veel succes :)

Geplaatst: