Jump to content

Bigstijn Vs Thundercover

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150 (Foutje :Y)

Render: Ja

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Waneer jij er een hebt: Als ie af is, of als je een premade gekozen hebt.

Opmerking: Ik ben beginner dus wil ook tegen een beginner. Mijne na die van jou :)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Ik wil wel eens een keer proberen :) Maar ik wil eerst graag weten: wat is Freestyle? Dat je zelf mag weten wat je doet? Ik hoor het wel :cya:

>>> Door RonaldVC: Jup, Freestyle betekend dat je elk onderwerp mag gebruiken in de signature die je maar wilt. Geen thema dus eigenlijk..

Ok doen we :) Plaats je sign maar als je ermee klaar bent, of als je er een gevonden hebt :)(Edit: Die van jou is natuurlijk :puh:

Stemmen maar!

Thundercover:

Bigstijn:

Veel succes :)

Geplaatst:

Leuke signatures, allebei een beetje van hetzelfde niveau, dus kiezen wordt niet echt makkelijk. Laat ik maar eens beginnen met de signature van Bigstijn. Het eerste wat me hierbij opvalt is dat het kleurgebruik wat eentonig is. Ook is hij een beetje aan de donkere kant over het algemeen, waardoor de tekst onleesbaar is geworden. De combinatie van de render met de brushes is redelijk, toch had ik zelf andere brushes gekozen. Ook de border is niet echt heel mooi, je had beter een witte binnenborder kunnen nemen en een zwarte daaromheen, nu heb je eigenlijk precies het tegenovergestelde. Maargoed, voor de rest oogt de signature redelijk goed, hij is goed opgevult en er is veel werk aan besteed. Dan Thundercover signature. Hier is het kleurgebruik wat beter. De helderheid is goed, de kleuren van de render passen bij de background, en de border is ook leuk. De grijze brushes zijn ook nog eens leuke toevoeging. Voor de rest misschien een beetje rustig, maar je hebt gelukkig een klein formaat genomen waardoor de signature niet zo leeg is. In vergelijking met Bigstijns signature is hij gewoon net wat beter op alle punten.

Vote: Thundercover

Geplaatst:

ThunderCover: Ik vind je achtergrond wat eentonig en ik vind dat je weinig in je sig hebt zitten, maar doordat je een kleine sig hebt gemaakt lijkt hij niet leeg dat is wel goed.

Bigstijn: Mooie Sig en je achtergrond past goed bij je render. Door die zwarte brushes links ziet je sig er niet eens zo heel leeg uit. Ook goed dat je je naam erin hebt gezet alleen zou ik denk ik een iets andere kleur kiezen volgende keer.

BigStijn heeft er volgens mij meer tijd aan besteed en zijn sig ziet er in zijn geheel mooier uit als die van thundercover vind ik en dus gaat mijn stem naar BigStijn :)

Geplaatst:

Thundercover: mooi uit gewerkt , de achter grond niet te druk maar die 6 streepjes wat zijn dat??? vind ik persoonlijk niet zow als jem iets langer had ge maakt dan kon de f-1 wagen er heele maal op en jij hebt bij die vlugel een stukje weg ge haald dat de achterkant er zicht baar word.

Bigstijn: de kleuren zijn mooi!! met het plaatje en de achtergrond en een stuk grooter en je moet egt naar kijken wat wat is das een plus punt en jouw (wie de maker is) mag wel meer op vallen vind ik je moet toch bekend worden??

nouw mijn konklusi Bigstijn hij is grooter en je moet egt zoekken das leuk vind ik maar jammer die van de maker te donker is

Geplaatst:

Thundercover: ik vind jouw sig een hele simpele sig het lijkt alsof je

die in 1 min gdaan hept doe volgende keer iets meer je best en bedenk

wat voor achtergrond en render je kiest... :D

Bigstijn: een leuke sig het enigste waar ik wat op aan te merken

is de achtergrond die is naar mijn mening veel te druk..

en misschien de volgende keer een andere kleur..:D

mijn stem gaat naar: Bigstijn

gr S()nny

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Thundercover, omdat het over het algemeen mooier uiziet. Zo te zien heeft Bigstijn er veel moeite aan gehad, maar het enige echte minpunt vind ik dat jou signature een beetje te lang en te dun is. Ook vind ik die symbooltjes op de achtergrond niet bijpassen met de render. Thundercover heeft overigens wel een mooie bochtjes in de signature geplaatst en dat vind ik wel mooi :tu: !

Geplaatst:

Winnaar Bigstijn +1 punt. :dans: Verliezer Thundercover. Next time, kick some ass! :Y

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...