feenstra90 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 ik heb sinds een week of 4 een nieuwe pece intel core 2 duo maar met een geforce 7100 video kaart en heir voor had ik een intel dualcore 3ghz met een 6600 er in maar nu schokt het bij sa om het leven wie kan me helpen.. ? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 1 oplossing: Start gta sa op. Ga naar option's >> Display>> Advanced>> En zet je Draw Distance wat lager. Of helemaal uit. Bij mij werkte dit uitstekendt. 2de oplossing: Ga naar mijn document>> Gta sa User Files>> Probeer dan het bestandje Gta_set te verwijderen. Veel succes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Daarnaast kun je eventueel ook de resolutie wat lager zetten, dat zal ook aardig wat schelen. Je PC zelf is lijkt me overigens wel sterk genoeg, zeker met die processor. Ik raad je aan nog niet echt echt me de quality te gaan spelen, want zo haal je niet echt het maximale uit je PC. Mochten deze tips niet werken, overweeg dan een een driver te downloaden voor je videokaart. Veel verschil zie je niet, maar alle beetjes helpen. Reageren
feenstra90 Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Bedankt, zal het zo dadelijk direct even proberen, maar driver had ik ook al gedownload en met de 6600 had ik hem op 1100 en nog wat, staan en dat ging wel lekker en deze moet dan dat met gemakt kunnen draaien.. zal zo kijken geen één van de 3 helpt, ik draai gewoon op xp en draaide op de andere pc gewoon goed als ik hem op 800 bij zo veel heb is het wel goed. >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, indien je nog wat een bovenstaand bericht van jezelf wilt toevoegen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.