Jump to content

photo oppertunity

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand me helpen, ik kan ryder wel fotagraferen maar die andere gast niet,

ps welke missies komen erna

Geplaatst: (bewerkt)
Als je wil kan ik hem wel voor je doen. Maar dan moet je naar het SA: Missie Hulp > Savegame aanvraag.

Eerst even de regels doorlezen. En je savegame plaatsen, dan wil ik hem wel voor je doen.

Volgens mij vraagt hij om advies, een beetje flauw om dan alleen te zeggen dat jij hem wel wilt doen.

Je moet snel reageren met je camera en als je hem al een keer hebt gespeeld weet je ook wie van welke kant komt en wanneer dus dan ben je beter voorbereid. Je moet gewoon rustig aan doen en je camera goed richten en luisteren naar de aanwijzingen. Je kan nog meer informatie vinden over deze missie alhier.

Je kan overigens hier een missieoverzicht vinden, dan zie je alle missies die je nog moet doen om de storyline te voltooien. Je kan een missienaam aanklikken om over die missie meer informatie te krijgen.

Succes.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst: (bewerkt)
Als je wil kan ik hem wel voor je doen. Maar dan moet je naar het SA: Missie Hulp > Savegame aanvraag.

Eerst even de regels doorlezen. En je savegame plaatsen, dan wil ik hem wel voor je doen.

Volgens mij vraagt hij om advies, een beetje flauw om dan alleen te zeggen dat jij hem wel wilt doen.

Je moet snel reageren met je camera en als je hem al een keer hebt gespeeld weet je ook wie van welke kant komt en wanneer dus dan ben je beter voorbereid. Je moet gewoon rustig aan doen en je camera goed richten en luisteren naar de aanwijzingen. Je kan nog meer informatie vinden over deze missie alhier.

Je kan overigens hier een missieoverzicht vinden, dan zie je alle missies die je nog moet doen om de storyline te voltooien. Je kan een missienaam aanklikken om over die missie meer informatie te krijgen.

Succes.

zijn de volgende missies erg moeilijk?

Edit: Als je hem zelf wil doen is hier een walkthrough voor de missie

http://nl.wikigta.org/wiki/Photo_Opportuni..._San_Andreas%29

ik heb hem op de ps2

Bewerkt: door Bling
Dubbelpost samengevoegd.
Geplaatst:

Dat verschilt heel erg per persoon. Ik weet bijvoorbeeld niet wat jij moeilijk vind, maar over het algemeen gezien zijn de missies in San Fierro niet echt moeilijk. Als je niet erg veel moeite hebt gehad met de missies van Los Santos, dan verwacht ik hier ook geen belemmeringen voor je. Enige missies waar veel mensen blijven haken, zijn de missies van Zero. Bovendien kun je altijd op deze pagina terecht, mocht je moeite hebben met een missie. En anders helpen wij je.

Geplaatst:

Succes.

zijn er cheats om het makkelijker te maken? (ps2)

Dat verschilt heel erg per persoon. Ik weet bijvoorbeeld niet wat jij moeilijk vind, maar over het algemeen gezien zijn de missies in San Fierro niet echt moeilijk. Als je niet erg veel moeite hebt gehad met de missies van Los Santos, dan verwacht ik hier ook geen belemmeringen voor je. Enige missies waar veel mensen blijven haken, zijn de missies van Zero. Bovendien kun je altijd op deze pagina terecht, mocht je moeite hebben met een missie. En anders helpen wij je.

die heb ik allemaal gelukkig al gehaald

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop, s.vp. <<<

Geplaatst:

Er zijn cheats om het gemakkelijker te maken, ja. Je kan bijvoorbeeld cheats gebruiken waardoor je onsterfelijk wordt, je veel munitie en wapens hebt of dat je geen wanted lever meer je hebt. Je vind op deze pagina een complete lijst met alle cheats. Overigens moet ik er wel bij zeggen dat het gebruik van cheats het spel aardig saaier kan maken. Zeg nu zelf, het is toch leuker om de missie over te doen omdat het moeilijk is. ;)

Geplaatst:

die heb ik allemaal gelukkig al gehaald

heeey bedankt ik heb hem eindelijk gehaald, het komt ook omdat het nu dag en niet avond was!!!!!!!

Er zijn cheats om het gemakkelijker te maken, ja. Je kan bijvoorbeeld cheats gebruiken waardoor je onsterfelijk wordt, je veel munitie en wapens hebt of dat je geen wanted lever meer je hebt. Je vind op deze pagina een complete lijst met alle cheats. Overigens moet ik er wel bij zeggen dat het gebruik van cheats het spel aardig saaier kan maken. Zeg nu zelf, het is toch leuker om de missie over te doen omdat het moeilijk is. ;)

door de verschillende vind ik het leuker, en vanaf waneer kan je naar victim of diedeer sacheses ( na welke missie)?

>>> Door Bling: Dubbelpost voor de derde keer in dit topic samengevoegd..<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...