Donwell Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Ik ben bezig in de server.cfg de informatie te maken voor een server, maar welke filterscripts zijn er en welke filterscript is wat? Ik zoek trouwens ook nog wat informatie over de gamemode, hier snap ik ook niets van. Hopelijk kan iemand mij snel helpen. Bewerkt: 3 juli 2007 door Donwell Reageren
Venzio Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 kijk www.sa-mp.com en dan het forum Reageren
Argon Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Sorry voor de late reactie Maar de WIKI van SA:MP is ook zeer handig. (klik hier) Informatie over: server.cfg Tevens kan iedereen zelf een filterscript maken met de inhoud die hij/zij zelf wil... Er zijn standaard een paar filterscripts bij SA:MP geplaatst deze noemen: "actions", "vactions", "olddance" (moet je zelf nog compillen), "adminspec" deze scripts zorgen ervoor dat je bijvoorbeeld als admin altijd andere spelers kan bekijken (adminspec) of dat je een aantal acties kan uitvoeren dat je speler een sigaret gaat roken e.t.c. of gaat dansen en van die dingen. Gamemodes kunnen net zoals filterscripts door iedereen gemaakt worden en ze werken allemaal anders dus in elke gamemode moet je iets anders doen (tenzij de gamemode geïnspireerd is op een andere...) Edit: gamemode info Bewerkt: 11 september 2007 door Argon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.