Talietje Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Weet iemand ergens een coole sportwagen staan met stickers erop en op de banden? Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Volgens mij zijn er geen auto's te vinden waar standaard al stickers en vette velgen op zitten, ook kun je in een modshop niet stickers op een auto zetten. Je kunt wel je auto helemaal tunen, bijvoorbeeld bij Wheel Arch Angels, hier heb je heel erg veel keus, en kun je ook vette paintjobs op je auto doen (zitten eigenlijk ook soort stickers op je auto dan). Ik zal je even wat uitleggen over Wheel Arch Angels, na de missie Zeroing In word bijvoorbeeld de Tuneshop Wheel Arch Angels geopent, deze tuneshop bevind zich in Ocean Flats, San Fierro. Om precies te zijn hier: Bij Wheel Arch Angels kan je deze auto's tunen: •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Het gaat vooral om Streetracers daar, je kunt dus erg mooie sportwagens maken daar, met vette velgen en paintjobs. Maar een auto met stickers vindt je niet in SA. Ik hoop dat je hier wel wat aan hebt Reageren
gang-vendetta Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Volgens mij zijn er geen auto's te vinden waar standaard al stickers en vette velgen op zitten, ook kun je in een modshop niet stickers op een auto zetten. Je kunt wel je auto helemaal tunen, bijvoorbeeld bij Wheel Arch Angels, hier heb je heel erg veel keus, en kun je ook vette paintjobs op je auto doen (zitten eigenlijk ook soort stickers op je auto dan). Ik zal je even wat uitleggen over Wheel Arch Angels, na de missie Zeroing In word bijvoorbeeld de Tuneshop Wheel Arch Angels geopent, deze tuneshop bevind zich in Ocean Flats, San Fierro. Om precies te zijn hier: Bij Wheel Arch Angels kan je deze auto's tunen: •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Het gaat vooral om Streetracers daar, je kunt dus erg mooie sportwagens maken daar, met vette velgen en paintjobs. Maar een auto met stickers vindt je niet in SA. Ik hoop dat je hier wel wat aan hebt je kan wel een auto met stickers krijgen in SA met mods. >hier< kun je zoeken naar mods die je wilt! Reageren
PIERRO P Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Er zijn wel auto`s met stickers. De Hotring racer is er een. Maar dit zijn reclamestickers niet van die vinyls. Je kan deze winnen door 8 track uit te spelen. Nog even over die streetracers bij Wheel arch angels. Als je bepaalde onderdelen koopt dan komen er automatisch merkstickers op het achterraam of bij het achterwiel te staan. Reageren
Jorair Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Volgens mij bedoeld hij de Hotring racer, die heeft wel stickers op de auto en op de banden. Op WikiGTA kan je zien waar hij staat, meerbepaald op deze pagina. EDIT: te laat... Bewerkt: 3 juli 2007 door Jorair Reageren
Talietje Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Volgens mij zijn er geen auto's te vinden waar standaard al stickers en vette velgen op zitten, ook kun je in een modshop niet stickers op een auto zetten. Je kunt wel je auto helemaal tunen, bijvoorbeeld bij Wheel Arch Angels, hier heb je heel erg veel keus, en kun je ook vette paintjobs op je auto doen (zitten eigenlijk ook soort stickers op je auto dan). Ik zal je even wat uitleggen over Wheel Arch Angels, na de missie Zeroing In word bijvoorbeeld de Tuneshop Wheel Arch Angels geopent, deze tuneshop bevind zich in Ocean Flats, San Fierro. Om precies te zijn hier: Bij Wheel Arch Angels kan je deze auto's tunen: •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Het gaat vooral om Streetracers daar, je kunt dus erg mooie sportwagens maken daar, met vette velgen en paintjobs. Maar een auto met stickers vindt je niet in SA. Ik hoop dat je hier wel wat aan hebt Als ik naar die Wheel Arch Angels ga met mijn Flash auto wil ik in die garage maar die garage poort ga niet open!!!!! Edit: Aah ik dacht dat ik alle missie's al had uitgespeeld maar die missie nog niet ineens zie ik daar cj staan. Bewerkt: 3 juli 2007 door tallex Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 je kan wel een auto met stickers krijgen in SA met mods.>hier< kun je zoeken naar mods die je wilt! Ja, maar Tallex heeft hem volgens mij op de pc, dus bij hem lukt dat helaas niet. Als ik naar die Wheel Arch Angels ga met mijn Flash auto wil ik in die garage maar die garage poort ga niet open!!!!!Edit: Aah ik dacht dat ik alle missie's al had uitgespeeld maar die missie nog niet ineens zie ik daar cj staan. Je moet idd eerst nog bepaalde missie's halen, je moet Zeroing In van de Driving School halen, zoals ik al zei. Maar om die missie te krijgen moet je eerst Wang Cars vrijspelen. Wang Cars word vrijgespeeld nadat je de Driving School hebt gehaald met alles minimaal Brons. De Driving School komt beschikbaar na de missie Deconstruction. Naast de Driving School moet je ook nog de missie Yay Ka-Boom-Boom hebben gehaald. Nadat je die 2 missies hebt gehaald zal je een telefoontje van Jethro krijgen, hij zegt dat Cesar hun contacten heeft gebruikt om zo een klant voor een 'wenslijst' van autos te krijgen. Vanaf nu kan je Wang Cars kopen, Wang Cars is een grote garage vlakbij je garage in Doherty, ga erheen en koop het voor $50000,-. Hier een kaartje waar Wang Cars en jou garage in Dohery op staat: [Het rode vierkantje is Wang Cars en het blauwe vierkantje is jou eigen garage] Wanneer je hem gekocht hebt voltooi je de 1e missie (Zeroing In) en dan zul je auto's kunnen tunen in Wang Cars. Reageren
bus Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 volgens mij bedoelt ie met 'ook op de banden' van die witte letters op je baden zoal hotring racer of bf injecton Reageren
Talietje Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 je kan wel een auto met stickers krijgen in SA met mods.>hier< kun je zoeken naar mods die je wilt! Ja, maar Tallex heeft hem volgens mij op de pc, dus bij hem lukt dat helaas niet. Ehm nee... Ik heb hem op de playstation Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik denk dat je de hotring racer bedoelt daar is een code/cheat voor ik weet niet meer uit me hoofd welke. Ik denk zelf dat je deze bedoelt anders weet ik het niet op de ps2. Reageren
Talietje Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik denk dat je de hotring racer bedoelt daar is een code/cheat voor ik weet niet meer uit me hoofd welke.Ik denk zelf dat je deze bedoelt anders weet ik het niet op de ps2. Nee!! Die wil ik niet! Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Dat weet ik het ook niet dan bestaat ie niet op de ps2 ik kan je niet verder helpen . Mischien de andere maan dat is een kleine kans. Reageren
michelIII Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 er zijn geen andere auto dan de bloodring banger en de hotring racer waar tekst/reclame op staat Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 er zijn geen andere auto dan de bloodring banger en de hotring racer waar tekst/reclame op staat helemaal gelijk. Ik wil niet voor admin/mod spelen maar ik denk dat hier een op kan. Reageren
JeGe Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 er zijn geen andere auto dan de bloodring banger en de hotring racer waar tekst/reclame op staat helemaal gelijk. Ik wil niet voor admin/mod spelen maar ik denk dat hier een op kan. Want??? Er zijn mischien wel wat mooie sportauto's ofzo die mensen over het hoofd zien, dus ik zie niet echt een reden om hem te sluiten. Maar áls een mod het met jou eens is word hij wel gesloten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.