Jump to content

Concerten

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

ben je al eens een keer naar een concert geweest van een idool van jouw, vertel het hier. of je bent nog nooit naar een concert van iemand geweest maar je zou wel een keer naar een concert van iemand toe willen, vertel dat dan ook hier :D

oke ik eerst natuurlijk:

ik ben in 2005 naar Vertigo tour geweest van U2, dat was in de amsterdam arena op 16 juli 2005. het was prachtig en wacht nu alweer af tot het volgende concert :D

greetz,

Black Force

Geplaatst:

Ik ben alleen naar parkpop geweest... dat is 2 minuten lopen van mijn huis maar ik heb wel leuke dingen gezien daar zoals Brainpower en Bloodhound Gang.

Geplaatst:

Ik ga meestal mee naar concerten van mijn ouders.Die zijn zelf artiesten :D.Verder ben ik een keer in Baarlo naar Paaspop (Rock festival).Een oostenrijks concert in Oostenrijk.Dat was het wel zo'n beetje

Geplaatst:

Ik zou nog wel een keer naar System of a down willen (hellas nog nooit gezien).

Ik heb twee kleine festivals bezocht:

Kempenfestival (met funkaholics, WC Experience en Band Zonder Banaan)

en Music on Payday (met o.a. Moke)

beide in eersel dus.

Geplaatst:

concerten waar ik heen ben geweest:

A new dawn, delain @ bibelot

Arminius + 2 bands @mikado

Arminius + 3 bands @ Doc 03

Solitary falls + 3 bands @ doc 03

Solitary falls + 2 bands @ mikado

Kpvd 2e voorronde *metal* @ bibelot

Meatloaf @ Heineken Music hall

heideroosjes,krezip, veel metal bands @ wantijpop 2007

Metal bands @ wantijpop 2006

Iron Maiden, delain, slayer, Amon Amarth, The spyderz, Ill nino en veel meer @ Fields of rock *festival*

binnekort heen te gaan:

07-07-07: Solitary falls @ popcentrale

04-10-07: hell on earth tour *O.A Born From Pain* @ bibelot

26-10-07: Epica + Delain @ Melkweg Amsterdam

10-11-07: Arminius @ bibelot, doc 03 of mikado *nog niet zeker*

24-11-07: Amorphis @ bibelot

30-11-07: The black crusade *machine head, Dragonforce,Trivium,Arch enemy* @ heineken Music hall

dit zijn de concerten die ik me nu even kon herrineren :)

Geplaatst:

dat zijn er aardig wat, leuk!!

ook zal ik nog wel eens een keer naar Coldplay willen, en natuurlijk weer naar U2 :D maar dat was al bekend ^^

Geplaatst:

Nee. Nog nooit naar echte concerten gegaan. :N

Alleen tijdens koninginne dag naar een concert in het park.

Geplaatst:

3x Bunkerrock in Witte Theater, datums weet ik niet meer precies.

14-04-06 Marozia @ Asgard

25-02-07 Antinomus @ Witte Theater

17-03-07 Paul Clark, Defender, Lunatics Without Skateboards Inc., Jewel, Cypher & Non Divine @ Dynamo (Rusty Cage festival)

28-6-07 Cynic & Detonation @ 01Tilburg

Niet gigantisch veel maar dat komt omdat ik nauwelijks kan met vervoer enzo, bovendien ben ik nog jong, dus er komen er vast en zeker meer :tu:

Geplaatst:
ik ben in 2005 naar Vertigo tour geweest van U2, dat was in de amsterdam arena op 16 juli 2005. het was prachtig en wacht nu alweer af tot het volgende concert :D

ik was er die dag ook :D concert was fantastisch, alleen 't geluid is in de arena bagger :duh:

Geplaatst:

ja klopt, de galm was niet mooi meer, gelukkig stond ik op het veld en niet achteraan, iets voor het midden stond ik, bij de camera's die de bandleden filmden om hun te vertonen op de schermen boven de boxen ^^

alleen het concert was geweldig mooi :D

Geplaatst:

2001 - After Forever

Dit was m'n eerste concert; omdat ik er van school verplicht één moest bezoeken en zelf nog niet de gewoonte had naar concerten te gaan ging ik met wat lui uit m'n klas naar deze metalband. Ik vond het geen zak aan en was blij dat het afgelopen was zodat ik m'n verslag kon schrijven.

8 april 2007 - Bob Dylan

bob.jpg

Op 8 april dit jaar ging ik eigenlijk naar het eerste 'echte' concert van een van mijn idolen; Bob Dylan in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De eerste helft was erg vet, met Bob op de elektrische gitaar. De tweede van de show nam hij plaats achter het keyboard en werd het wat.. minder. Ook bewijst zijn stem dat veertig jaar overmatig drank- en sigarettenverbruik je niet in de koude kleren gaan zitten.

Toen het afgelopen was gingen de meeste bezoekers direct weg maar ik als trouwe fan wist; er komt nog een toegift. En ja hoor, niks minder dan All Along the Watchtower. Al herkende ik dat nummer pas toen hij de woorden All Along the Watchtower uitroggelde.

8 juni 2007 - The Rolling Stones

1927477134_1999998287_keith337.jpg

Twee maanden later mocht ik mijn favoriete band aller tijde gaan aanschouwen in het Nijmeegse Gofferpark. Het voorprogramma bestond uit Lohues & the Louisiana Blues Club en niemand minder dan... Van Morrison! Dat hij zou komen wist ik pas na aanschaf van m'n kaartje dus het was een mega-meevaller.

Toen ik eenmaal aankwam in Nijmegen was Lohues al afgelopen, en was Van the Man bezig met z'n act. De regen kwam met bakken uit de lucht en het donderde en bliksemde niet erg ver bij je vandaan. Ik hoorde Van spelen maar eenmaal bij het podium aangekomen was hij al gestopt. "Van Morrison is gestopt met spelen wegens de regen." werd er omgeroepen. Kleine kans dat ik die dus ooit nog live aan het werk kan zien.

Gelukkig werder er wat zeiltjes uitgedeeld zodat de bezoekers konden schuilen, maar iedereen stond wel ongeveer 3 centimeter in het water. "Er komt nog één bui, maar The Rolling Stones spelen hoe dan ook!". Dat was de grootste geruststelling van de avond.

Gelukkig kwamen ze ook en het concert was gewoon tof. Vooral toen het podium zich uitschoof en ze op ongeveer 10 meter afstand van me hun ding deden. Ik kon de dranklucht van mijn idool Keith Richards bijna ruiken, bij wijze van spreken. Mick Jagger is 63 maar huppelde nog als een jonge god over het podium en gooide wat random Nederlandse zinnen eruit. "Ein verdomt mooje avont!".

Na afloop had ik sjans met een oude vrouw die geesten op de foto kon zetten. Als ze haar fototoestel maar vaak genoeg heen en weer schudde vond ze wel licht en zag ze verschijningen. "Op dat bordje waar Pizza Hut op stond.. daar stond net heeeeel wat anders..". Ik wacht nog altijd op de geestfotos van mezelf die ze naar me toe zou mailen.

Geplaatst: (bewerkt)

Roadrage 2003 met Ill Nino, Chimaira en Spineshank

Appelpop 2004

De Heideroosjes 15th anniversary tout

Dynamo Open Air 7 mei 2005 met TestAmenT, Anthrax, Still Remains.

Fields Of Rock 2005

Appelpop 2005

Ill Nino 29 januari 2006

Metallica 8 juni 2006

Ill Nino 22 juni 2006

Hell On Earth met o.a. God Forbid en Heaven Shall Burn 4 oktober 2006

Exodus 9 november 2006

Iron Maiden 27 november 2006

Fields Of Rock 2007

Binnenkort: TestAmenT 23 augustus 2007 :)

Bewerkt: door Squidward

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...