Tunix Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Mijn eerste wallpaper. En omdat het hier van zulk K*T[/font] weer is terwijl het zomer is, breng ik het zonnetje even in huis. Naar idee van de single Taste of Summer van The Jumpmasters. C&C? Bewerkt: 3 juli 2007 door Tunix Reageren
GtaSlave Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Hij is heel mooi een 10 heb hem nu als achtergrond:) Greetzz From GtaSlave Reageren
Tunix Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Hij is heel mooi een 10 heb hem nu als achtergrond:)Greetzz From GtaSlave Dankje voor je rate, maar kan je de volgende keer zeggen wat ik goed heb gedaan en wat minder is? Maar ben blij dat je hem mooi vind. Reageren
.Djanick Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 vind het wel lekker, al dat regen haha. je wallpaper is mooi gelukt. lekker zonnig ^^ ik heb er niet veel aan op te merken behalve 1 ding. die grote oranje/rood achtige halve bol, wat is het? ik vind het zelf niet echt staan namelijk, op het eerste gezocht lijkt het op een te grote zon die niet goed is afgewerkt maar dat is het niet ^^ *denk ik?* cijfer: 8,3 Reageren
Tunix Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 vind het wel lekker, al dat regen haha.je wallpaper is mooi gelukt. lekker zonnig ^^ ik heb er niet veel aan op te merken behalve 1 ding. die grote oranje/rood achtige halve bol, wat is het? ik vind het zelf niet echt staan namelijk, op het eerste gezocht lijkt het op een te grote zon die niet goed is afgewerkt maar dat is het niet ^^ *denk ik?* cijfer: 8,3 Het is in ieder geval geen zon. Ik denk gewoon de lucht. Ik weet het zelf ook niet echt. Ik vond het wel mooi staan. Dankje voor je rate. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Leuk gedaan Tunix. Je wallpaper ziet er verzorgd en netjes uit. Hij straalt veel professionaliteit uit. De tekst past perfect bij het geheel. Ook de kleuren combineren goed met elkaar. Er is wel één minpuntje. Je had wat mij betreft iets orgineler kunnen zijn. Ik heb een flauw vermoeden dat je je idee hier vandaan hebt gehaald. Dat is opzich niet zo erg, maar het lijkt me wel zo netjes om dat erbij te zetten. Dat zou ik zelf in ieder geval wel doen. Je signature krijgt van mij een 7,9/10. Reageren
Tunix Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Leuk gedaan Tunix. Je wallpaper ziet er verzorgd en netjes uit. Hij straalt veel professionaliteit uit.De tekst past perfect bij het geheel. Ook de kleuren combineren goed met elkaar. Er is wel één minpuntje. Je had wat mij betreft iets orgineler kunnen zijn. Ik heb een flauw vermoeden dat je je idee hier vandaan hebt gehaald. Dat is opzich niet zo erg, maar het lijkt me wel zo netjes om dat erbij te zetten. Dat zou ik zelf in ieder geval wel doen. Je signature krijgt van mij een 7,9/10. Dat heb je goed gezien, alleen ik heb een paar dingetjes veranderd. Nu heb ik het vermeld, ik had er eerlijk gezegd niet aan gedacht. :$ Maar het was nog best moeilijk om het te maken ondanks dat er al een idee was. Het is trouwens geen sig maar een wallpaper. Bewerkt: 3 juli 2007 door Tunix Reageren
Tunix Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik dacht dat er best veel gerate werd in de GFX fora. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 *BUMP* Echt mooi, Tunix, vooral s'avonds of tijdens neerslag is het leuk om te hebben. 10/10 Ik zie eigenlijk nikx wat beter kan. Maar ik heb ook geen Graphic-Fora-Ogen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.