reintjepluis Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Ik zou graag willen weten waar ik het lettertypen kan vinden, wat deze site als titel gebruikt, daar ben ik al heel lang naar op zoek, maar ik kan het niet vinden. Zou iemand mij hier mee kunnen helpen, en eventueel een download link plaatsen?? Alvast bedankt... Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Het heet: Pricedown. Hier te downloaden: http://www.1001fonts.com/fonts/win/ttf/563/pricedown.zip En hoe moet je hem plaatsen? Kopiéér het bestand die je bij je .zip krijgt. Ga naar Start -> Configuratie -> Lettertypen, en plak het daar. Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Het lettertype wat hier bovenaan de site staat is het lettertype van GTA, zoals je misschien al doorhad. De naam van het lettertype doet niet meteen aan GTA denken. Het heet namelijk Pricedown. Je hebt verschillende site's waar je het kunt downloaden. Ik heb er even één voor je opgezocht, je kunt het lettertype hier vinden. Op deze site kun je overigens nog veel meer vinden (de site is dus Dafont.com). Veel plezier met je nieuwe lettertype! Reageren
reintjepluis Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Het heet: Pricedown. Hier te downloaden: http://www.1001fonts.com/fonts/win/ttf/563/pricedown.zip En hoe moet je hem plaatsen? Kopiéér het bestand die je bij je .zip krijgt. Ga naar Start -> Configuratie -> Lettertypen, en plak het daar. Bedankt echt bedankt Het lettertype wat hier bovenaan de site staat is het lettertype van GTA, zoals je misschien al doorhad. De naam van het lettertype doet niet meteen aan GTA denken. Het heet namelijk Pricedown.Je hebt verschillende site's waar je het kunt downloaden. Ik heb er even één voor je opgezocht, je kunt het lettertype hier vinden. Op deze site kun je overigens nog veel meer vinden (de site is dus Dafont.com). Veel plezier met je nieuwe lettertype! Ook jij bedankt voor de snelle reactie >>> Door Preddy: Posts samengevoegd, volgende keer even editten <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.