tijpels Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 weet er iemand de code om hoger te vliegen in san andreas op ps2 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Neeh zoiets zal ook vast niet bestaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 een code om hoger te vliegen. dat wist ik niet dat die bestond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 een code om hoger te vliegen. dat wist ik niet dat die bestond die bestaat ook niet! heb net wat cheatsites afgezocht... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Waarin ziy dat nodig zijn, je kan al überhoog ! :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) Hij heeft ze nodig om naar Liberty City te vliegen, maar ik denk dat die code alleen op de chaetdisc staat. Bij Bartsmit ligt ie voor €7.95 [EDIT]Heb es nagevraagd, maar hij blijkt er toch niet op te staan, spijtig. Bewerkt: 16 december 2004 door lepertum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Als je op zijn allerhoogste vlieg kan je toch ook niet naar Liberty City? Dus als je nou nog hoger zou vliegen zou het dan toch ook niet kunnen! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Als je op zijn allerhoogste vlieg kan je toch ook niet naar Liberty City? Dus als je nou nog hoger zou vliegen zou het dan toch ook niet kunnen! <_< Ja dat klopt! (nou, eigenlijk klopt het dus niet.) ik weet niet wie het verzonnen heeft, maar volgens mij spreekt ie niet de waarheid. En als hij/zij wel de waarheid spreekt, wil ik graag bewijs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Volgens mij kan het met een Action Replay en/of Gameshark, alleen dat weet ik niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JBm* Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik heb action replay en ik kan het niet mischien komen er ooit nieuwe cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 en trouwens degene die egt freaks zijn gaan voor de 100 % dus die cheaten niet ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.