Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je bijv nieuwe cars in je spel zet gaat je sple dat vaker vastlopen want ik mod nu vaak en moet vaak me pc vanachter uitzetten vrij iritant is dat weg te krijgen?

vr groeten gtaman122

Geplaatst:
Als je bijv nieuwe cars in je spel zet gaat je sple dat vaker vastlopen want ik mod nu vaak en moet vaak me pc vanachter uitzetten vrij iritant is dat weg te krijgen?

vr groeten gtaman122

Hoe meer mods, hoe meer dat zal trekken van je PC. Dat lijdt er weer toe dat je PC het op een geegven moment niet meer trekt, en problemen gaat veroorzaken. GTA wordt dus kwetbaarder als je meer mods installeert. Als je sowieso al een zwakke PC hebt, dan raad ik je aan weinig mods tegelijk te installeren. Dit raad ik overigens sowieso aan, want zo houd je een goed overzicht.

Geplaatst:

vr groeten gtaman122

Hoe meer mods, hoe meer dat zal trekken van je PC. Dat lijdt er weer toe dat je PC het op een geegven moment niet meer trekt, en problemen gaat veroorzaken. GTA wordt dus kwetbaarder als je meer mods installeert. Als je sowieso al een zwakke PC hebt, dan raad ik je aan weinig mods tegelijk te installeren. Dit raad ik overigens sowieso aan, want zo houd je een goed overzicht.

Dus als ik bijv 5 auto heb dan kan het nog wel maar las het teveel wordt gaat je PC eraan? Das dus de boodscap)

Geplaatst:
Dus als ik bijv 5 auto heb dan kan het nog wel maar las het teveel wordt gaat je PC eraan? Das dus de boodscap)

Dat kan, maar 5 auto's zijn over het algemeen gezien nog vrij weinig. Kijk, het verschilt natuurlijk gewoon per computer. De ene kan nu eenmaal meer verdragen dan de andere. Overigens zal je PC het niet zomaar begeven, maar kun je merken dat hij bijvoorbeeld meer zal schokken in San Andreas. Dit komt, als je mods hebt geïnstalleerd, meestal van de mods zelf, omdat deze als het ware meer van je PC vragen.

Geplaatst:

Dat kan, maar 5 auto's zijn over het algemeen gezien nog vrij weinig. Kijk, het verschilt natuurlijk gewoon per computer. De ene kan nu eenmaal meer verdragen dan de andere. Overigens zal je PC het niet zomaar begeven, maar kun je merken dat hij bijvoorbeeld meer zal schokken in San Andreas. Dit komt, als je mods hebt geïnstalleerd, meestal van de mods zelf, omdat deze als het ware meer van je PC vragen.

Jah want ik heb nu steeds vaker dat het geluid wel blijft doorgaan maar het beeld niet het beeld loopt dan vast :(

Is hier iets aan te doen? trouwens mijn harware is is doe het nu niet met uitvoeren (trouwens welke toetcombinatie bij uitvoeren is dat je kan ziien welke hardware je hebt) is:

intern geheugen:512 mb ddr ram 33mhz

grafishe kaart:nvideo geforce4 ti 4200 8x agp tv-out video in

vidiogeheugen:128mb ddr ram

prosesor:pentum 4 procesor

Geplaatst:
Jah want ik heb nu steeds vaker dat het geluid wel blijft doorgaan maar het beeld niet het beeld loopt dan vast :(

Is hier iets aan te doen? trouwens mijn harware is is doe het nu niet met uitvoeren (trouwens welke toetcombinatie bij uitvoeren is dat je kan ziien welke hardware je hebt) is:

intern geheugen:512 mb ddr ram 33mhz

grafishe kaart:nvideo geforce4 ti 4200 8x agp tv-out video in

vidiogeheugen:128mb ddr ram

prosesor:pentum 4 procesor

Je kan ten eerste je hardware zien door 'dxdiag' in te voeren bij 'start > uitvoeren'.

Dan gaan we weer even terug naar het oorspronkelijke onderwerp. Qua minimum eisen zit je wel goed, zo op het eerste gezicht. Je vindt hier overigens de minimale systeemeisen, zodat je zelf even kan kijken. Aangezien je PC op zich wel goed is, hoeft het niet zo te zijn dat het probleem bij je mods ligt. Misschien is het slim om even wat drivers te downloaden of iets dergelijks. Als GTA het overigens beter deed zonder mods, dan zou ik ze, als ik jou was, gewoon weer verwijderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...