redbulletx Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 goedeavond.. Mijn MTA voor GTA SA wil niet opstarten :S ik krijg wel dat begin schermpje van Multi Theft Auto [stop playing with yourself] maar daarna doet hij niks meer.. Kan het zijn omdat ik windows Vista heb? want op me XP doet ie het wel gewoon Kan iemand mij helpen Bedankt alvast theo. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 goedeavond..Mijn MTA voor GTA SA wil niet opstarten :S ik krijg wel dat begin schermpje van Multi Theft Auto [stop playing with yourself] maar daarna doet hij niks meer.. Kan het zijn omdat ik windows Vista heb? want op me XP doet ie het wel gewoon Kan iemand mij helpen Bedankt alvast theo. Dat probleem heb ik ook gehad. Dat het aan Vista ligt, sluit ik niet uit. Maar ik geef eerst even een andere oplossing. Het eerste wat in me opkomt bij dit probleem is dat je een verkeerde versie hebt en dat je daardoor MTA niet kan spelen. Dieper ingaan op die versies is wat lastig, maar het komt er op neer dat je met V1 (de originele versie) wel online kan en met V2 niet. Ik ga er nu nog dus van uit dat jij V2 hebt en dat je daardoor niet online kan. Zorg ervoor dat je V1 krijgt. Ten eerste zul je een patch moeten installeren, die hier te downloaden is. Vervolgens moet je twee V1 bestanden vervangen met je huidige bestanden. Het gaat om de 2 bestanden in de volgende map: '../Program Files/Rokcstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Daar staan als het goed is de 'Main.scm' en de 'Script.img', beide nog van V2. In mijn bijlagen heb ik de bestanden toegevoegd, maar dan voor V1. Jij moet ze downloaden en vervangen met de huidige bestanden. Zorg er wel voor dat je even back-up's maak van je bestanden, zo heb je altijd je originele bestanden achter de hand! Ik weet niet meer hoe ik het destijds heb opgelost, maar volgens mij heb ik wel iets met deze bestanden gedaan. Aangezien hij het wel op XP doet, zit het er dik in dat het bovenstaande niet zal helpen. Opnieuw installeren zijn opties, maar je kan daarnaast ook even je firewall checken. Misschien houdt het iets tegen of iets dergelijks. V1 bestanden: Reageren
redbulletx Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 helaas heb alles geprobeert wat jij zei maar hij komt nog steeds niet verder dan dat multi theft auto schermpje Ik heb eerst Gedownpatched of hoe je het ook wil noemen daarna die bestanden verandert die jij had gestuurd Heb je mischien nog andere tips ?? bedankt alvast!! groeten theo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 helaas heb alles geprobeert wat jij zei maar hij komt nog steeds niet verder dan dat multi theft auto schermpje Ik heb eerst Gedownpatched of hoe je het ook wil noemen daarna die bestanden verandert die jij had gestuurd Heb je mischien nog andere tips ?? bedankt alvast!! groeten theo Als hij niet verder wil starten, dan lijkt het erop dat hij ergens tegen gehouden wordt. Echter is het dan wel weer gek dat je zonder moeite wél op XP kon spelen. In ieder geval, loop de instellingen van je firewall even na, en bekijk of je enkele emulatie software aan hebt staan. Zet deze in dat geval uit. Voor de rest heb ik niet echt tips meer. Het is algemeen bekend dat Vista vaak problemen oplevert. Het kan dus zijn dat het aan Vista ligt, en je dus moet wachten op de eerste de beste service pack. Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Hou maar op, want dit is een fout van Windows Vista. Ik heb sinds kort ook Microsoft Windows Vista, en het is echt een mooi besturingssysteem, maar er is voor MTA geen patch of enige vorm van beschikbaarheid voor het Windows Vista platform. Het enige wat je dus kan doen is dus wachten op MTA: DM, want daar zal hij, naar mijn idee wel in verwerkt zijn. Anders zouden ze iets goed mis doen, want er komen toch steeds meer mensen met Windows Vista naar mijn mening. MTA is hier gewoon niet op berekend, en dat is ook niet raar, want MTA stamt al af vanaf het begin van 2006 als ik me niet vergis... En toen was Vista er nog niet. Dus ik denk dat er niks aan te doen valt! Mocht je een oplossing vinden. Laat mij het ook even weten, ik wil namelijk wel een keer weer MTA doen. Reageren
redbulletx Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hou maar op, want dit is een fout van Windows Vista. Ik heb sinds kort ook Microsoft Windows Vista, en het is echt een mooi besturingssysteem, maar er is voor MTA geen patch of enige vorm van beschikbaarheid voor het Windows Vista platform. Het enige wat je dus kan doen is dus wachten op MTA: DM, want daar zal hij, naar mijn idee wel in verwerkt zijn. Anders zouden ze iets goed mis doen, want er komen toch steeds meer mensen met Windows Vista naar mijn mening. MTA is hier gewoon niet op berekend, en dat is ook niet raar, want MTA stamt al af vanaf het begin van 2006 als ik me niet vergis... En toen was Vista er nog niet. Dus ik denk dat er niks aan te doen valt! Mocht je een oplossing vinden. Laat mij het ook even weten, ik wil namelijk wel een keer weer MTA doen. Ok, bedankt voor de reactie Nu ga ik een weekje op vakantie, ik ga daarna ff een oplossing proberen te zoeken om te kunnen spelen . Btw weet je toevallig waneer MTA: DM uitkomt? Nogmaals bedankt! groeten theo. Reageren
RTS Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hou maar op, want dit is een fout van Windows Vista. Ik heb sinds kort ook Microsoft Windows Vista, en het is echt een mooi besturingssysteem, maar er is voor MTA geen patch of enige vorm van beschikbaarheid voor het Windows Vista platform. Het enige wat je dus kan doen is dus wachten op MTA: DM, want daar zal hij, naar mijn idee wel in verwerkt zijn. Anders zouden ze iets goed mis doen, want er komen toch steeds meer mensen met Windows Vista naar mijn mening. MTA is hier gewoon niet op berekend, en dat is ook niet raar, want MTA stamt al af vanaf het begin van 2006 als ik me niet vergis... En toen was Vista er nog niet. Dus ik denk dat er niks aan te doen valt! Mocht je een oplossing vinden. Laat mij het ook even weten, ik wil namelijk wel een keer weer MTA doen. Ok, bedankt voor de reactie Nu ga ik een weekje op vakantie, ik ga daarna ff een oplossing proberen te zoeken om te kunnen spelen . Btw weet je toevallig waneer MTA: DM uitkomt? Nogmaals bedankt! groeten theo. MTA heeft geen data uitgegeven voor de release van MTA:DM, wel zal het binnekort komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.