danclo Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Ik heb een zeer goede pc, maar de gameplay gaat te snel, in 1 real-life seconde gaan er in sa soms 10 minuten voorbij. ik heb het spel al vele keren opnieuw geinstalleerd om dit probleem te verhelpen maar nog steeds geen resultaat, k gebruik geen cheats, alleen noobmode v2.0, ik heb dit probleem vooral in: onder water, in de lucht, winkels huizen, onder bruggen, in kleine ruimte, parkings en meer. ik heb al veel dingen gedaan zoals -gta sa set verwijderd - frame limiter off/on gezet -resolution veranderd -brightness veranderd -en meer dus wa zou het probleem kunnen zijn, ik heb al veel oplossinge uitgeslote maar ik hoop dat jullie nog meer oplossingen hebben Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Ik heb een zeer goede pc, maar de gameplay gaat te snel, in 1 real-life seconde gaan er in sa soms 10 minuten voorbij. ik heb het spel al vele keren opnieuw geinstalleerd om dit probleem te verhelpen maar nog steeds geen resultaat, k gebruik geen cheats, alleen noobmode v2.0, ik heb dit probleem vooral in: onder water, in de lucht, winkels huizen, onder bruggen, in kleine ruimte, parkings en meer.ik heb al veel dingen gedaan zoals -gta sa set verwijderd - frame limiter off/on gezet -resolution veranderd -brightness veranderd -en meer dus wa zou het probleem kunnen zijn, ik heb al veel oplossinge uitgeslote maar ik hoop dat jullie nog meer oplossingen hebben Ik heb wel eens gehad dat sommige games niet meer goed functioneerden, doordat de PC te goed was. Of dat in dit geval ook het geval is, dat betwijfel ik. Ik betwijfel het namelijk dat San Andreas niet meer goed loopt op je PC, omdat het spel al te oud is. Je kan wel even proberen de compatbiliteit veranderen, dit doe je als volgt: Klik met je rechtermuisknop op het San andreas icoontje, en kies voor eigenschappen. Ga dan naar het tabblad 'compatbiliteit'. Zet dan de compatbiliteitmodus op een andere Windows, het liefste de meest recente, in dat geval waarschijnlijk 2000. Sluit via 'toepassen' het scherm weer, en probeer het nog eens. Het klinkt misschien wat ongeloofwaardig, maar het schijnt bij sommige games te werken. Misschien zou je tot slot ook nog even de hardware van je PC kunnen vermelden, zodat wij die kunnen vergelijken met die van San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.