Jump to content

Auto's sneller doen rijden

Recommended Posts

Geplaatst:

bedoel je in de transfender?? als je de auto optuned??

als dat zo is moet je bij nitro en dan als je hem op de ps2 hebt met L1 of circle.

Geplaatst:
  Bartn zei:
Weet er iemand welke kolom in de handling die je moet aanpassen zodat je auto sneller rijdt???

thx

Je moet het kolom onder de letter 'N' veranderen om je snelheid te verhogen. Zie overigens dit topic voor meer informatie over de letters.

Geplaatst:

Weet je ook wat een goede snelheid is zodat je hem nog steeds goed kunt besturen (het is voor de elegy)?

Geplaatst:

er is maar 1 snelheid per auto en als het een langzamere auto is is het dus ook zo dat hij dus minder snel gaat met nitro maar als je bijv. een infernus hebt en dan doe je nitro dan is hij bijna niet meer bestuurbaar :N

Geplaatst:
  Bartn zei:
Weet je ook wat een goede snelheid is zodat je hem nog steeds goed kunt besturen (het is voor de elegy)?

Ik denk dat meer een kwestie is van zelf proberen. Als je de snelheid veranderd, dan moet je waarschijnlijk ook nog dingen in de andere kolommen veranderen om het geheel goed te maken. Denk hierbij aan de grip bijvoorbeeld. Daar komt bij dat het per voertuig weer verschilt. Ik raad je gewoon aan zelf eens wat dingen uit te proberen, ik kan namelijk niet precies zeggen wat jij lekker vindt rijden. Maak wel even een back-up van het bestand. Mocht het fout gaan, dan heb je altijd het origineel nog achter de hand.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is een heel goede handling.

Hiermee haal je iedereen snel in.

1400 2998.3 0 0 0.05 -0.8 70 0.85 1.45 0.45 5 5500 55 0.2 4 P 52 0.52 0 30 0.8 0.5 0 0.28 -0.1 0.5 0.3 0.25 0.1 50000 40002004 C00000 0 3 0

Bewerkt: door GTA_XP

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...