kelwin Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 weet iemand hoe dat gaat met een savegame op de ps2 want ik heb de riot-cheat gebruikt en nu zit ik vast Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Als je hebt gesaved nádat je de Riot-cheat hebt gebruikt kan je Madd Dogg niet redden van z'n zelfmoordpoging. Ik raad je aan een savegame te laden waarin je die cheat nog niet had gebruikt, als je die niet (meer) hebt moet je helaas een nieuw spel starten. Dat dit een les mogen zijn voor een volgende keer. Dus als je de volgende keer weer de Riot-cheat gebruikt save dan niet! Ik hoop hiermee jou vraag te hebben beantwoord. Nog een tip (glitch) als je graag basketballt: niet saven in Madd Dogg's Mansion, als je dat wel doet heb je kans dat je niet meer in het spel kan basketballen. Succes Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Kun je de riot cheat niet meer uitzetten dan? ik d8 dat dat kon maarja tis al tijdje geleden dat ik die cheat eens heb gebruikt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Kun je de riot cheat niet meer uitzetten dan?ik d8 dat dat kon maarja tis al tijdje geleden dat ik die cheat eens heb gebruikt Simpel antwoord: nee. Je kunt de riot cheat niet meer uitzetten, anders was het natuurlijk helemaal geen probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.