GTA freakje Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) is er een cheat waarmee je auto's kan laten varen zoals in Vice City? is deze er niet gooi er maar meteen een slotje op. Bewerkt: 3 juli 2007 door GTA freakje Reageren
f'noord Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 voor de ps2 is het : right, R2, circle, R1, L2, square, R1, R2. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 voor de ps2 is het : right, R2, circle, R1, L2, square, R1, R2. bedankt maar ik heb het voor de PC. ik heb geen PS2 Reageren
f'noord Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 hij is er volgens mij niet op de pc. maar ik weet het niet heel zeker. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Ja deze is er. Rechts-R2-O-R1-L2-Vierkantje-R1-R2 Sorry de PS2 versie genoemd. Edit: F*noord was me voor. Bewerkt: 3 juli 2007 door PIERRO P Reageren
GTA freakje Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Ja deze is er. Rechts-R2-O-R1-L2-Vierkantje-R1-R2 ???? is dit de PS2. die heb ik niet. ik zoek voor de PC. Reageren
tjoef Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Srry, maar ik denk dat deze er niet is op de PC. Ik heb het eens gegoogled(op google gezocht dus) en ik vond niks. bovendien stond er ergens bij een cheatlijstje "Unknown" bij de cheat Cars Float On Water, helaas... Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Op PC kan dit denk ik alleen met een trainer. Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Op deze site staan echt alle san andreas cheats, inclusief een aantal die niet op wiki staan... maar ik zie de cheat zo niet, dus als hij daar niet staat bestaat hij echt niet. helaas. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Deze cheat bestaat jammer genoeg niet voor de PC, maar als je nog wat cheats zoekt, kijk hier: http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Er bestaat een cheat waarmee je kan rijden op water zoals in VC. Alleen heb je de Crazy Trainer +151 nodig en de cheat waarmee de trainer is is LinkerShift+C. Daarmee kan je rijden op het water Reageren
GTA freakje Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Er bestaat een cheat waarmee je kan rijden op water zoals in VC.Alleen heb je de Crazy Trainer +151 nodig en de cheat waarmee de trainer is is LinkerShift+C. Daarmee kan je rijden op het water ja dat kan wel. maar crazy trainer werkt niet goed meer sins ik 2.00 heb geupdate naar 1.01. ik wil het weer terug hebben. maar ik weet niet hoe. Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 De beste manier om je versie weer normaal te krijgen is gewoon door je spel opnieuw te installeren, je settings zullen wel verloren gaan, eveneens je Mod's en dergelijke. Je savegames zullen nu onbruikbaar worden omdat je weer een andere versie krijgt. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) De beste manier om je versie weer normaal te krijgen is gewoon door je spel opnieuw te installeren, je settings zullen wel verloren gaan, eveneens je Mod's en dergelijke. Je savegames zullen nu onbruikbaar worden omdat je weer een andere versie krijgt. en mijn crazy trainer doet het noch nie:(:( EDIT: kan iemand vertellen vij welke download categorie crazy trainer staat? ik wil hem opnieuw donwloaden. misschien dat dat helpt Bewerkt: 4 juli 2007 door GTA freakje Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) De beste manier om je versie weer normaal te krijgen is gewoon door je spel opnieuw te installeren, je settings zullen wel verloren gaan, eveneens je Mod's en dergelijke. Je savegames zullen nu onbruikbaar worden omdat je weer een andere versie krijgt. en mijn crazy trainer doet het noch nie:(:( EDIT: kan iemand vertellen vij welke download categorie crazy trainer staat? ik wil hem opnieuw donwloaden. misschien dat dat helpt Um...bij trainers?? Sorry als ik je niet helemaal begrijp. Bewerkt: 4 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.