Ruwie Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Ik weet niet zeker of dit de juiste plaats is om dit neer te zetten maar ik hoop het wel en anders zet er maar een slotje op en zeg waar ik het dan neer moet zetten Ik wil graag foto's en filmpjes op de computer zetten maar ik heb San Andreas alleen op de xbox... Weet iemand hoe je dat dan doet?? Alvast bedankt!!! Reageren
unedian Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 nouhoe ik het gedaan hat met mijn ps2 was gewoon met mijn mobiel of andere camerea iets opnemen maar dat is ijgenlijk lagekwaliteid:P ik hoop dat je er iets aan heb Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Ik weet te weinig van de XBOX af om hier een concreet antwoord op te geven. Voor de PS2 gebruik ik ArMax om m'n savegame op de PC te zetten, vervolgens heb ik een programma waarmee ik de foto's, die ook in die savegame zitten, uit m'n savegame te halen. Er is een versie van ArMax beschikbaar voor de XBOX alleen weet ik niet of dit net zo werkt als voor de PS2. Voor meer informatie over ArMax voor de XBOX verwijs ik je door naar de site van ArMax: codejunkies.com, >klik hier< om direkt naar de bewuste pagina te gaan, deze is wel in het engels. Ik heb ook nog even voor je gezocht: - Een nederlandse beschrijving: >klik<. - Wordt ook op E-bay aangeboden: >klik<. Om filmpjes op te nemen moet je maar even naar >deze post< kijken, deze is geschreven voor de PS2 maar volgens mij ook toepasbaar voor de XBOX. Ik hoop je hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Succes Reageren
Ruwie Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 _KoE_Mzungu en unedian.. Hartstikke bedankt!!! Ik zit al een tijdje met dit probleem en nou gaat het denk ik wel lukken!! Nogmaals bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.