Jump to content

Age of Empires V komt eraan?!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker dus de ? blijft staan! _O_

Als het goed is word Age of Empires V Halo Wars.

Het viel me net op toen ik de topic van Blu3ice zag.

foto375np.jpg

Zoals je bij V ziet, staat er een persoon uit de toekomst, dit zegt niks over Halo Wars, maar het wapen dat hij draagt lijkt super veel op de battlerifle van Halo 2/Halo 3, overgens is Halo Wars ook van de dezelfde makers al Age of Empires, ik weet het niet zeker maar misschien zie ik die armor suit wel in de trailer van Halo Wars.

Voor degene die niet weten hoe de battle rifle eruit ziet:

battle_rifle_back.jpg

Geplaatst:

Lijkt me saai ik heb liever gewoon die ouwe tijd :duh: Maar mischien word het wel een heel vet spel dus ja.....

Geplaatst:

In de trailer kom ik het niet tegen die persoon of armor, dat zegt niks, want het wapen is nog de mysterie, wat wel kan is dat het in de loop van de tijd veranderd is, want waar alle delen opstaan is een oude foto..

Geplaatst:

Tja, dit is mooi gelul om eerlijk te zijn.

AoE 4 Is nog niet uit, de domeinen Ageofempires4.com en ageofempires5.com zijn al wel geregistreerd, maar dit is echt niet waar. Halo Wars is gewoon een andere game, van andere makers, alleen ook van microsoft.

Tenzij je bronnen hebt, of goede bewijzen, klopt dit gewoon niet.

Geplaatst:

Ik denk dat we eerst nog moeten genieten van AOE III, aangezien hij al 1 á 2 jaar in de winkels staat

Geplaatst:

mag ik de link van de trailer van age of empires 4 want ik ben een hele groote age of empires fan :)

Geplaatst:
mag ik de link van de trailer van age of empires 4 want ik ben een hele groote age of empires fan :)

Die is er volgens mij nog niet.

Geplaatst: (bewerkt)

AoE 4 Is nog niet uit, de domeinen Ageofempires4.com en ageofempires5.com zijn al wel geregistreerd, maar dit is echt niet waar. Halo Wars is gewoon een andere game, van andere makers, alleen ook van microsoft.

Halo Wars en Age of Empires zijn van Ensemble Studios en ook door Microsoft..

Zie de site van Ensemble Studios maar..

En ik zie in de post 'misschien', dus ik weet het ook nog niet 100% zeker..

Bewerkt: door Follow
  • 2 weken later...
Geplaatst:

wat ik wel zie dat bij elk cijfer je verder gaat in de tijd, bij I heb je nog romeinse tijd (Age of Mythology), bij II heb je middeleeuwen (The Age of Kings), bij III rond 1800-1900, verkenning amerika door europeanen (AoE III), bij IV zie je de tweede wereldoorlog (nog geen spel uitgekomen), bij V de toekomst (ook nog geen spel uitgekomen)

waarschijnlijk dus gewoon een nep iets door iemand gemaakt

Geplaatst:

Nee, het is nog niet in de winkel, maar aan het plaatje te zien lijkt het wapen op de Battle Rifle..

Trouwens, mocht dit dan ook echt waar zijn, dan is de trailer er inderdaad al... ..hier dan!

Maar dit is trouwens het eerste wat me opvalt, laatst zag ik op Marketplace trouwens dat er een gameplay video is..

Geplaatst:

Het zal weer voor High-Tech computers zijn :schater:

En misschien voor de PS3 & XBOX 360.

Waarom niet eens voor de PS2?

De Playstation 3 kan alleen maar Blu-Ray disks draaien!

Waarom zetten ze het dan gwn niet op een DVD? :cry:

wheeeh!

seeyall laterz :cya:

Geplaatst:

Halo Wars en Age of Empires zijn van Ensemble Studios en ook door Microsoft..

Zie de site van Ensemble Studios maar..

En ik zie in de post 'misschien', dus ik weet het ook nog niet 100% zeker..

Maar daarom zijn het nog wel 2 verschillende spellen. :cya:

En Halo Wars is een heel ander spel die geloof ik al is uitgekomen.

Geplaatst:

volgens mij zouden ze niet zosnel al een nieuwe age of empires maken dus ik denk dat het of

een uitbreiding voor age of empires 3 is of een nepperd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...