saboy Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) heeft iemand een tutorial voor hoe je een auto maakt in 3dsmax?? en welke 3dsmax gebruik ik het best?? dank u op voorhand Bewerkt: 3 juli 2007 door saboy Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Ik zou zeggen, gebruik 3dsmax 8 of 7. Kijk eens in de Master tutorial list. Tom Bewerkt: 6 juli 2007 door .:TOM:. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Voor auto's kan je beter Zmodeler gebruiken. Dat is gratis en werkt met blauwdrukken, die je kan downloaden of zelf maken dmv plaatjes van de auto en The Gimp ofzo. Op google is er een boel te vinden over deze programma's en blauwdrukken ook. Succes Reageren
K.O. Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 De één is handiger in ZModeler en zal dit een beter programma vinden. De ander kan misschien beter overweg met 3DSMax en zal dit beter vinden. Kies gewoon zelf een programma. Kijk bijvoorbeeld waar je het eerst aan kan komen en wordt daar handig in. Het één is echt niet voor iedereen beter en handiger dan het ander. Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Natuurlijk kun je met andere programma's werken, maar 3dsmax blijft gewoon wel de beste (qua modeling opties). Graag wel eerst met google zoeken, als je intypt ''car modeling tutorial'' krijg je genoeg resultaat Voor gta modding raad ik overigens 3dsmax 8 aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.