.Djanick Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 hier zijn 2 nieuwe designs van me Eragon:November Rain:bij beide Designs heb ik een stock gebruiktC&R? Reageren
.Djanick Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 volgens mij moet ik standaard om een bump gaan vragen? Reageren
S()nny Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 srry ik vind dit niet zon mooie stijl.. probeer eens een andere stijl.. sig1: ik vind het groene erachter wel mooi maar dan moet je het wel de hele achtergrond doen want links is het zo leeg en dan misschien nog een paar effectjes.. sig2: Dees vind ik iets te eentonig het is alleen maar wit en een render en je naam erin gezet.. rates: sig1: 7,4/10 sig2: 6,2/10 gr S()nny Reageren
.Djanick Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 sig2:Dees vind ik iets te eentonig het is alleen maar wit en een render en je naam erin gezet.. uhm alleen maar wit? dan wil ik wel eens weten op wat voor kleuren jij je scherm hebt staan want je ziet toch al die effecten om de personage heen.. en ik heb geeneens een render gebruikt.. ook leuk dat je zegt probeer eens andere style, heb deze style gister voor het eerst gedaan. meestal zegt iemand dat pas als diegene lang en veel zelfde style signs maakt maarjha als jij het zo vind... thnx voor rate Reageren
S()nny Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 sig2:Dees vind ik iets te eentonig het is alleen maar wit en een render en je naam erin gezet.. uhm alleen maar wit? dan wil ik wel eens weten op wat voor kleuren jij je scherm hebt staan want je ziet toch al die effecten om de personage heen.. en ik heb geeneens een render gebruikt.. ook leuk dat je zegt probeer eens andere style, heb deze style gister voor het eerst gedaan. meestal zegt iemand dat pas als diegene lang en veel zelfde style signs maakt maarjha als jij het zo vind... thnx voor rate oh srry wist niet dat je net begonnen was met die stijl :$ jah ik zie die effecten eromheen maar het springt er niet gelijkt uit succes met je sigs met deze stijl gr S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.