Ruwie Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Omdat in bijna elke gta game tunnels voorkomen zou ik graag willen weten of iemand er al een gevonden heeft in San Andreas. Ikzelf heb er eentje gevonden in de dessert. Maar mij lijkt het waarschijnlijk dat er meerdere tunnels zijn. Ik bedoel hiermee geen spoorwegtunnels of autowegtunnels!! Maar gewoon kleinere tunnels waar je met de voet doorheen moet of met de moter. Bewerkt: 3 juli 2007 door Ruwie Reageren
TimmieJ_NL Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Waarom zou je dit willen weten? Reageren
Ruwie Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Waarom zou je dit willen weten? Waarom niet?? Waarom zouden mensen willen weten of de Big Foot echt bestaat? Precies! uit nieuwsgierigheid Een forum is bedoeld om te discussieren of om vragen te stellen zodat andere mensen hier antwoord op kunnen geven.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Er zijn nogal wat tunnels in San Andreas. Natuurlijk de bekende tunnel bij The Big Ear (WikiGTA logo). Daarnaast zijn er nog een aantal ondergrondse parkeergarages en verkeerstunnels. Maar echte grotten zoals die tunnel bij The Big Ear zijn er niet meer. Wel is er een kleine grot op Mount Chilland, waar je ook onderdoor rijdt tijdens de fietsrace. Maar helaas kan ik je verzekeren dat er geen niet door de mens aangelegde tunnels zijn, behalve die ene. Reageren
Ruwie Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Er zijn nogal wat tunnels in San Andreas. Natuurlijk de bekende tunnel bij The Big Ear (WikiGTA logo). Daarnaast zijn er nog een aantal ondergrondse parkeergarages en verkeerstunnels. Maar echte grotten zoals die tunnel bij The Big Ear zijn er niet meer. Wel is er een kleine grot op Mount Chilland, waar je ook onderdoor rijdt tijdens de fietsrace. Maar helaas kan ik je verzekeren dat er geen niet door de mens aangelegde tunnels zijn, behalve die ene. Oke dan vertrouw ik erop dat al meer mensen voor mij de hele kaart hebben afgezocht.. Dus ik laat het hierbij.. Bedankt voor de info!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.