Garvv Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Heey, ik heb wel gehoord dat gta gave muziek heeft ik heb wel paar namen nodig:P] Laters, Garvv Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Heb je nu namen nodig van artiesten ? Of moeten wij hier gave muziek plaatsen ? Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Je kunt een San Andreas Audiobox o.i.d. kopen waarin alle nummers die op de radio van San Andreas worden afgespeeld kopen. Deze zijn volgens mij nog wel bij o.a. Intertoys, Bol.com (?) en Bart Smit. Zo duur is deze box niet meer, volgens mij kost hij niet meer dan €10,-. Het zijn een aantal CD's, volgens mij waren het er 5. Genoeg dus voor uren luisterplezier. Wil je de namen verder nog weten, kun je altijd op deze pagina terecht van WikiGTA, waarop alle radiozenders staan. @Hieronder: Dan heb ik mij vergist... :$ Bewerkt: 4 juli 2007 door Donwell Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Je kunt een San Andreas Audiobox o.i.d. kopen waarin alle nummers die op de radio van San Andreas worden afgespeeld kopen. Deze zijn volgens mij nog wel bij o.a. Intertoys, Bol.com (?) en Bart Smit. Zo duur is deze box niet meer, volgens mij kost hij niet meer dan €10,-. Het zijn een aantal CD's, volgens mij waren het er 5. Genoeg dus voor uren luisterplezier. Als je even goed nadenkt kun je wel weten dat ie niet €10 of minder kost, 1 cd kost meestal al 10 euro, dus als je 8 cd's hebt dan kost dat niet even 10 euro (prijs van Vice City). Hij kost minstens rond de 40 euro, en ik denk niet dat je hem goedkoper vindt. Bij bol.com kon ik die van Vice City wel vinden, maar van SA niet. Maar je zult hem denk ik wel bij Bart Smit of Freerecordshop kunnen bestellen, in de winkel vindt je hem niet Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Volgens mij kan je hem ook via Rockstar bestellen. Reageren
tjoef Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 In elk geval, ik vind Lynyrd Skynerd met Free Bird en America met Horse With No Name de beste liekes (K-dst fan hé manne ) Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Dr dre en snoop dogg the next episode Reageren
JeGe Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Niet echt favo nummers maar als ik ga stunden met een monster of NRG zorg ik dat Break for love of een hard rock nummer op Radio-X erop is Reageren
gang-vendetta Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) ik vind America: A Horse With No Name wel een van de leukste nummers maar ik vind Dr. Dre: Nothing But A "G" Thang toch wel het beste. Bewerkt: 8 juli 2007 door gang-vendetta Reageren
Bling Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 We gaan er niet een “Welk nummer luister jij graag?” topic van maken, want daar zijn er al velen van in omloop. Ik denk dat de topicstarter, aan de hand van de post van Donwell en Typhoon, zijn antwoord wel gekregen heeft. Indien hij nog verdere vragen over dit onderwerp heeft, kan hij deze natuurlijk gewoon in dit topic stellen. Maar voor andermans mening over zijn of haar favoriete muziek, moet je toch echt in een ander topic, zoals deze of deze, wezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.