Jump to content

voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mods van zelf gemaakte voertuigen staat niet bij waar de auto staat

kunnen jullie aangeven op de map waar ze staan ?

Kost minder zoekwerk en tijd

en je weet 100% zeker dat ze in je spel zitte

Sanandreasradar.gif

Bijv zo'n speel map is veel handiger

Bewerkt: door linx2
Geplaatst:

Wat is hier eigenlijk de bedoeling van? Je wilt een kaart hebben waar gemodde voertuigen staan? Dit zal nooit lukken, aangezien er ontelbaar veel automods zijn en je ze met allerlei auto's kan vervangen. Dus dit is volgens mij een nutteloos topic. Want je hebt bijvoorbeeld een mod van een Peugeot 206 die de Perennial vervangt, maar ook bijvoorbeeld een Volkswagen Golf die de Perennial vervangt. Dus je kunt nooit op een kaart aangeven welke wagen waar staat.

Welkom op het forum trouwens! :tu:

Geplaatst:

Ik vermoed dat de topicstarter dit topic aanmaakt met een andere reden, namelijk als tip en/of commentaar. Wanneer hij een automod download, heeft hij geregeld moeite om dit voertuig te vinden. Hij wilt met dit topic dus een tip aan de modders geven, dat het handiger zou zijn als ze een kaartje met de locatie bij de automod leveren, zodat je niet eerst heel San Andreas af moet gaan zoeken naar deze automod.

Dit probleem hoeft echter helemaal geen probleem te zijn, aangezien elke automod een bestaande auto uit GTA: San Andreas vervangt. Je kunt op de voertuigen-pagina bij elk voertuig kijken of deze een vaste spawnlocatie heeft. Dit maakt dergelijke zoektochten dus overbodig. Overigens kun je op deze pagina de spawnlocaties van alle voertuigen zien.

Je zou eventueel ook een trainer kunnen gebruiken, zoals de Noobmode, aangezien je hiermee een voertuig naar keuze kunt spawnen. Helaas ben je wel verplicht om bij de Noobmode een 'new game' te starten, aangezien de Noobmode je mainscript vervangt, die dus niet compatible zijn met je huidige savegames.

Geplaatst:
jup, dat bedoel ik thnx he

waar kan ik de snelheids meter downloade?

Hier kan je m downloaden.

>>KLIK<<

en dan ik heb het open dan staat er load mod klik erop komt er unable to execute :(

Geplaatst:
jup, dat bedoel ik thnx he

waar kan ik de snelheids meter downloade?

Hier kan je m downloaden.

>>KLIK<<

en dan ik heb het open dan staat er load mod klik erop komt er unable to execute :(

Met dit programma kun je ook een snelheidsmeter krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...