Jump to content

Interneten in 3D ! is nu mogelijk met Spacetime3D

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey alemaal,

Zoals julie al lezen is er een internet browser uit die je de mogelijkheed geeft om in 3D te surfen op het net !

Spacetime is nog in beta maar werkt al goed bij me normaal zou dit in Windows vista maar microsoft heeft het niet gedaan dat heb ik toch gelezen de je hebt minstens

-512mb ram

-128mb video nodig

de website is www.spacetime.com

Wat je zo alemaal kan :

-je kan in 3D een wandeling maken door je tablaren !

-je kan bij Search google afbeeldingen en dan de afbeeldingen gaan bekijken alsof je er echt voor staat !

-en nog veeeeeeeeeeeeel meer echt kijken op die site

echt de moeite waard :dans:

Bewerkt: door Crappy-Apple

Lijkt me erg smurf! Maar ik heb een smurfje: Is dit alleen mogelijk voor Internet Explorer of ook voor Mozilla Firefox?

Vertaling:

Lijkt me erg cool! Maar ik heb een vraagje: Is dit alleen mogelijk voor Internet Explorer of ook voor Mozilla Firefox?

Bewerkt: door Mastertuner
Geplaatst:

t is gewoon een aparte browser..

leuk allemaal die 3D zooi, maar of het ook stabiel is en niet vatbaar voor exploits wil ik eerst wel 'ns weten

-je kan in 3D een wandeling maken door je tabletten !

Tabletten? we zijn niet allemaal junkies.

Volgens mij bedoeld hij tabbladeren? :?

Om even te reageren op die vraag dat het vista niet is, ze zit namelijk wel een 3d flip in windows vista, je kan van vensters verwisselen met de pijltoetsen. ;)

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:
-je kan in 3D een wandeling maken door je tabletten !

Tabletten? we zijn niet allemaal junkies.

Volgens mij bedoeld hij tabbladeren? :?

Om even te reageren op die vraag dat het vista niet is, ze zit namelijk wel een 3d flip in windows vista, je kan van vensters verwisselen met de pijltoetsen. ;)

ja tablaren bedoel ik en ja het loopt stabiel maar je moet het maar eens uitbrobeeren :eten: het is echt de moeite waard als je google imgae search en dan bv gta in typt krijg je alemaal foto's van gta war je echt precies voor staat en je kan met je pijltjes wandelen enzo naar andere plaatjes _O_

Ik vindt dit maar dikke rommel, al die show maakt je pc alleen maar trager en wat ben je er nu mee? Je verliest er alleen maar tijd mee om in de diepte je tabbladen te gaan zoeken.

En als ik het goed begrijp is het een stand-alone of is het een plug-in? In ieder geval als het een stand-alone is zoals ik denk dan is het helemaal belachelijk want waarschijnlijk geeft hij alle HTML code niet weer zoals andere browsers waardoor het voor web-developers nog moeilijker wordt een website te ontwikkelen die er in alle browsers +/- hetzelfde uitziet. :Y

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:
Ik vindt dit maar dikke rommel, al die show maakt je pc alleen maar trager en wat ben je er nu mee? Je verliest er alleen maar tijd mee om in de diepte je tabbladen te gaan zoeken.

En als ik het goed begrijp is het een stand-alone of is het een plug-in? In ieder geval als het een stand-alone is zoals ik denk dan is het helemaal belachelijk want waarschijnlijk geeft hij alle HTML code niet weer zoals andere browsers waardoor het voor web-developers nog moeilijker wordt een website te ontwikkelen die er in alle browsers +/- hetzelfde uitziet. :Y

Het gebruikt vast een rendering engine van een ander bladerprogramma.

En dit progje heeft idd. hoge systeemeisen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...