.:TOM:. Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Het is maar een idee he! Zou het niet veel makkelijker zijn als we 1 groot topic maakten met een link in naar de originele bestanden van GTA SA en mss andere GTA's, ikzelf vind dit iets makkelijker dan en bestand aan te vragen en dan moet wachten op iemand anders etc... zo kan je onmiddelijk het juist bestand downloaden zonder te moeten wachten. Zou dit een goed idee zijn ? Tom Bewerkt: 4 juli 2007 door .:TOM:. Reageren
mathi Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Het is maar een idee he! Zou het niet veel makkelijker zijn als we 1 groot topic maakten met een link in naar de originele bestanden van GTA SA en mss andere GTA's, ikzelf vind dit iets makkelijker dan en bestand aan te vragen en dan moet wachten op iemand anders etc... zo kan je onmiddelijk het juist bestand downloaden zonder te moeten wachten. Zou dit een goed idee zijn ?Tom dat zou allemaal veel vlotter gaan, volkomen gelijk, enkel moet het haalbaar zijn, want al die bestanden nemen plaats in... Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Opzich lijkt dat wel een fijn idee, maar het is moeilijk haalbaar. Als we een SA moeten uploaden, dan hebben we minstens 5GB nodig om dat spel te kunnen neerzetten. Aangezien de meeste upload sites alles maar toe staat tot 100MB is het dus vrijwel onmogelijk om een volledige SA te uploaden. Dus naar mijn mate is een aanvraag topic nog altijd het beste. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Ik bedoel niet heel San Andreas, bijvoorbeeld de data folder, de gta3.img de andere img's en de rest van de model folder,... allemaal opgedeeld in verschillende delen. En trouwens je hebt geen 5 Gb nodig want de audio bestanden en de movies en anim gebruikt toch niemand dus heb je maar 1.5 Gb nodig. Als je ze dan nog eens verkleint met een compressor zoals winzip ofzo dan heb je niet veel meer over. Tom Hier een voobeeld van wat ik bedoel: Data folder: - Data.rar (hele folder) - Handlingcfg.rar - Vehicleide.rar - pedstatsdat.rar - ... Model Folder: - Model.rar (hele folder) - Gta3img.rar - Gta_intimg.rar - ... Zo ook voor andere folder etc... - Bewerkt: 4 juli 2007 door .:TOM:. Reageren
Rivel Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik vind het wel een leuk idee, maar je kan eigenlijk ook wel gewon je SA opnieuw installen als je een bestand nodig hebt. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ja maar wrm hebben we dan een bestanden aanvraag topic ? Tom Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ja maar wrm hebben we dan een bestanden aanvraag topic ?Tom Omdat iedereen wel is een backup van een DFF of TXD kan vergeten maken... En dan een hernieuwe install van SA overbodig zou zijn. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Dit was een reply op Rivel... Tom Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Data folder:- Data.rar (hele folder) - Handlingcfg.rar - Vehicleide.rar - pedstatsdat.rar - ... Ik voel er meer voor dat jij de bestanden hierboven even upload en dat ik ze in de hoofdpost zeg van het bestanden aanvraag topic. Bij andere bestanden zoals gta3.img zou ik toch even een reinstal adviseren. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Dus komt dit of niet ? Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.