Gangsta-CJ Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 ik zit vast bij saint marks bistro.Ik heb hem al eens uitgespeeld maar ben opnieuw begonnen en nu lukt het niet. Tips?(ps2) Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hey 'Gangsta-CJ', welkom op GTAForum! Allereerst, zorg voor veel Health en Armor, goede wapens als een SMG en AK47 of M6 zijn ook nooit weg. Als je binnenkomt, zoek een goede schuilplek achter bijvoorbeeld een bankje of muurtje. Als je beneden komt zullen er soms barkeepers met een Shotgun klaarstaan om jou overhoop te schieten. Wees snel en pak je SMG, er zullen soms nog mensen uit een gang komen dus sta achter een hoek om ze op te wachten, ze wachten toch nog een seconde voor ze gaan schieten, in die tijd kan jij ze al doden. Eenmaal op de achterplaats moet je uitkijken voor mensen die de trap oplopen, ga gebukt naar voren lopen en knal ze met je AK47 of M6 overhoop. Beneden zullen ze ook staan, dus knal die ook overhoop door soms even op te staan, te schieten en daarna meteen weer bukken als je kogels op zijn, zo heb je even de tijd om te herladen en kan je daarna weer lekker schieten. Ik hoop dat het zo lukt, moch het niet zo zijn, aarzal niet om om meer info te vragen . VWO-er Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 VWO-er ik ben het er helemaal mee eens en je kan natuurlijk ook kijken ok Wiki GTA daar staan ook goede tips. Als het nou echt niet lukt upload je je savegame en spelen wij het voor je toch VWO-er? vr gr gtaman122 Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 gtaman122, ik moet je helaas teleurstellen, want Gangsta-CJ heeft, op te merken uit 1e post, GTA San Andreas voor de PS2. Met de PS2 is het verplaatsen van savegames niet mogelijk, het kan wel maar dan moet je even _KoE_Mzungu vragen, hij kan je er wel mee helpen want hij heeft er meer verstand van als ik... Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 gtaman122, ik moet je helaas teleurstellen, want Gangsta-CJ heeft, op te merken uit 1e post, GTA San Andreas voor de PS2. Met de PS2 is het verplaatsen van savegames niet mogelijk, het kan wel maar dan moet je even _KoE_Mzungu vragen, hij kan je er wel mee helpen want hij heeft er meer verstand van als ik... srry VWO-er ik hat beter moeten lezen maar met airmax is er mischien een mogelijkheid? Maar om voor dit AIRmax te kopen is overdreven. vr gr gtaman122 Reageren
JeGe Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) gtaman122, ik moet je helaas teleurstellen, want Gangsta-CJ heeft, op te merken uit 1e post, GTA San Andreas voor de PS2. Met de PS2 is het verplaatsen van savegames niet mogelijk, het kan wel maar dan moet je even _KoE_Mzungu vragen, hij kan je er wel mee helpen want hij heeft er meer verstand van als ik... srry VWO-er ik hat beter moeten lezen maar met airmax is er mischien een mogelijkheid? Maar om voor dit AIRmax te kopen is overdreven. vr gr gtaman122 Dit heet Armax(Action replay max) en heeft niet als enige optie savegames installeren maar ook mods istalleren en cheats die normaal niet beschikbaar zijn. Airmax btw zijn schoenen die ik heb(classics) Bewerkt: 4 juli 2007 door terrorkruimel Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik was heel de namiddag bij mn oma dus offline. Maar ik heb er iets opgevonden met een minigun(dat ding die 20 kogels tegelijk afschiet) Heb ik ze allemaal overhoop geknald en de rest viel mee zolang je inderdaad granaten meehebt. Bedankt om zo vlot te reageren en me te willen helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.