Blue Yoshi 97 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 De Nasty Limbs Cheat werkt bij mij niet. Of type ik hem op de verkeerde manier in?? Ik doe gewoon: nastylimbscheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Het zou kunnen zijn dat de cheat het niet doet. Of het zou kunnen zijn dat je hem verkeerd intypt. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Dat zou kunnen want bij San Andreas (ps2) werkt die cheat voor aner personage niet, meer bloed werkt niet, en betere vering heeft geen effect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Het zou kunnen zijn dat de cheat het niet doet. Of het zou kunnen zijn dat je hem verkeerd intypt. Succes! Ik denk dan dat de cheat het niet doet. Want ik denk niet als ik die cheat 343 keer achter elkaar probeer dat ik hem dan steeds fout type...:/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Bij mij werkt deze cheat ook niet. En als ik MADWEATHER in typ, wat de code voor onweer is, gaat mijn tijd sneller lopen. Ik heb deze versie gewoon uit de winkel en dus niet gedownload. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 @hierboven: die cheat is dus wel voor het snellere weer , want het gebeurt ook by my ik zal die nastylimbscheat anders eens uitproberen by my. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Ik meende dat de cheat wel in werking wordt gezet, maar dat je geen 'Cheat Activated' bericht krijgt. Mep anders iemand dood en let goed op het bloed dat er vanaf komt. Daarna activeer je de cheat en kijk je of er meer bloed uit een persoon spat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.