Jump to content

Als ik wil spelen begin ik op een scherm waar het bord vinewood op te zien is... maar ik kan niet mijn camera bewegen

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik alles gedownload en geinstaleerd had. Wilde ik wel eens zien hoe die multiplayer het deed.

Dus ik ga naar dat overzichtje met servers.. ik klik de drukste server aan. San andreas multiplayer begint te laden.

Er verschijnt daarna een schermpje of ik een nieuw bestand wil maken,

ik maak dus een nieuw bestand. en het spel begint te laden.

Dan opend er een scherm met maar 1 camera die op het bord vinewood staat gericht.

Kan iemand mij helpen.... ?

Geplaatst:

Jij hebt waarschijnlijk versie 2 van GTA San Andreas. Download en installeer >deze patch<. Sla hem op, dubbelklik als hij klaar is met downloaden en daarna wijst het zichzelf uit. Als de patch klaar is heb je versie 1 van GTA San Andreas en kun je wel multiplayer spelen.

Geplaatst:
Jij hebt waarschijnlijk versie 2 van GTA San Andreas. Download en installeer >deze patch<. Sla hem op, dubbelklik als hij klaar is met downloaden en daarna wijst het zichzelf uit. Als de patch klaar is heb je versie 1 van GTA San Andreas en kun je wel multiplayer spelen.

ik heb het probleem ook maar ik heb versie 1.01 en als ik het programmatje start dan staat er dat hij er niet achter kan komen welke versie het is ik heb het niet op [alleen lezen] of [verborgen] staan :duh:

Geplaatst:

ik denk dat het iets handiger is als je het spel gaat kopen, dit krijg je als je een no-cd crack exe hebt, ik kan er egt niet goed tegen als mensen een gecrackte versie van gta hebben, Rockstar maakt een cool spel en jij bend er nog niet eens voor bereid er voor te betalen... komop man get a life

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...