Jump to content

Hoe lijkt het jouw om CJ te zijn

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe lijkt het jouw om CJ te zijn?

A: Ja tegek.

B: Hmm gaat wel.

C: Voor een dag.

D: Liever niet.

E: wat een stomme *** vraag is dit natuurlijk niet.

wat kies je?

Ik denk C want copkiller zijn lijkt me geen plezier ik vind wat ik nu heb wel goed ^_^

Geplaatst:

ik kies voor C want als je bijv. bij de ballas in de beurt komt knallen ze je direct neer :S

maar voor een dag lijkt me het wel leuk :dans::eten:

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien kon je beter een echte poll van maken.. ;)

--

Maar ik heb ook op 'C' gestemd. 't is leuk voor een dag he, om een real 'Gangster' te zijn maar ben blijer met mijn echte leven. :)

Bewerkt: door Michiel23

Ik kies voor C, want dan kun je lekker al je vijanden neer schieten. Ik zou dit niet echt vaker den, want dadelijk leg jezelf het loodje.

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

Nou, ik zou best wel willen zijn :puh:

Maar DAN met de cheats:

Infinte health en armor en ifninte no reload weapons :puh: :P.

Ka n je lekker oneindig knallen :puh:

Geplaatst:
D. , zou het niet zo fijn vinden om iemand af te knallen.

Maar met cheats moet je dan wel zorgen dat er geen politie heli naar je komt want daarmee ga je wel dood of als je geen parachute heb. LOL

Geplaatst:

C, zou wel leuk kunnen zijn alleen je hebt toch teveel problemen vind ik. Sweet die alleen maar zeurt, steeds weer lastiggevallen worden door Ballas, al je 'homies' gaan dood.

Wat wel leuk zou zijn is dat elke keer als je dood gaat dat je dan weer gewoon voor het ziekenhuis staat! ^_^

Doe voor mij maar D.

Ik ben niet echt een type die als ik de kans zou hebben iedereen kapot schiet.

En denk eens aan de nadelen: Je word zelf ook kapotgeschoten, gearesteerd, lastig gevallen door 2 iritante politie agenten enz enz.

Maar kun je hier niet beter een poll van maken??

Bewerkt: door terrorkruimel

D toch maar, want ik zou ni graag alleen in een mistig bos willen rondcrossen :N . ook liever ni in zo'n Hemel terechtkomen; daar is et alleen maar zwart!

Hoewel... CJ moet nooit slapen en amper eten en dat is wel handig natuurlijk

Bewerkt: door tjoef

:bonk: Volgens mij kiest iedereen of C of D :bonk:

Ahum...Ja,

Ik koos ook voor C maar misschien wil ik hem wel meer dan een dag zijn, als ik maar trainers en mods enz mag gebruiken ;)

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Geplaatst:
D toch maar, want ik zou ni graag alleen in een mistig bos willen rondcrossen :N . ook liever ni in zo'n Hemel terechtkomen; daar is et alleen maar zwart!

Dat is niet waar, in heeel veel hemels ziet het eruit net als de gewone speelwereld.

Blauw dus met wolken enz.

Geplaatst:

omg :duh:

Iig, het lijkt mij super vet om CJ te zijn. Alleen dan wel in een droom ofzo:P ik denk dat ik in real life teveel schuldgevoelens zou hebben ^^

Geplaatst:

ik ga helemaal voor d. Schieten op een spelletje is leuk. Maar in real life nee, liever niet.

Ik heb liever mijn rustig game, gtaforum-wereldje :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...