Gta-sa-Cj-S Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Ik heb een server gemaakt voor samp maar als ik mijn ip aan iemand geeft kan hij hem niet vinden maar ik kan er zelf wel op en inloggen als /rcon en alles werkt voor mij wel maar andere kunnen hem in de lijst niet vinden en niet vinden als ze hem bij favorieten zetten. Weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt, [FTG]Little_G Bewerkt: 4 juli 2007 door Gta-sa-Cj-S Reageren
Argon Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik heb een server gemaakt voor samp maar als ik mijn ip aan iemand geeft kan hij hem niet vinden maar ik kan er zelf wel op en inloggen als /rcon en alles werkt voor mij wel maar andere kunnen hem in de lijst niet vinden en niet vinden als ze hem bij favorieten zetten.Weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt, [FTG]Little_G Heb je de poort "7777" van je router wel opengezet? Reageren
Gta-sa-Cj-S Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik heb een server gemaakt voor samp maar als ik mijn ip aan iemand geeft kan hij hem niet vinden maar ik kan er zelf wel op en inloggen als /rcon en alles werkt voor mij wel maar andere kunnen hem in de lijst niet vinden en niet vinden als ze hem bij favorieten zetten.Weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt, [FTG]Little_G Heb je de poort "7777" van je router wel opengezet? denk het niet hoor waar moet dat dan? heel erg bedankt alvast Reageren
Argon Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Dat hangt van router tot router af, je kan het altijd eens aan je ouders vragen zij zullen het misschien wel weten. Je moet allersiends naar het ip van je standaard-gateway gaan dat ip kan je vinden door: Deze computer > Mijn netwerklocaties > Netwerkverbindingen. Dan doe je op internetverbinding die jezelf gebruikt rechtermuisknop en kies je "Status" en kies je het tabblad "Ondersteuning" daar vindt je het standaard-gateway ip. Dat vul je dan in in je browser dus: http://standaard-gateway En dan vul je je naam en wachtwoord in dat kan je aan je ouders vragen of als je het zelf weet kan je het direct invullen. Dan hangt het van router tot router af dus dan kan je best even in de handleiding kijken als je het niet weet hoe je de poort 7777 openzet. Reageren
Gta-sa-Cj-S Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Dat hangt van router tot router af, je kan het altijd eens aan je ouders vragen zij zullen het misschien wel weten. Je moet allersiends naar het ip van je standaard-gateway gaan dat ip kan je vinden door:Deze computer > Mijn netwerklocaties > Netwerkverbindingen. Dan doe je op internetverbinding die jezelf gebruikt rechtermuisknop en kies je "Status" en kies je het tabblad "Ondersteuning" daar vindt je het standaard-gateway ip. Dat vul je dan in in je browser dus: http://standaard-gateway En dan vul je je naam en wachtwoord in dat kan je aan je ouders vragen of als je het zelf weet kan je het direct invullen. Dan hangt het van router tot router af dus dan kan je best even in de handleiding kijken als je het niet weet hoe je de poort 7777 openzet. heel erg bedankt, ik ga dit ff proberen nu als het gelukt is mail ik je wel snelle reply trouwens xD ben dr bijna xD moet alleen nog het password hebben maar moet dan tot half 4 wachten -.- dan komt mn vader pas thuis Lill G Bewerkt: 4 juli 2007 door Gta-sa-Cj-S Reageren
Gta-sa-Cj-S Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik heb de port opengezet maar hij werkt nog niet weet jij nu wat er nog kan zijn? Reageren
Gta-sa-Cj-S Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 WOOOT hij doet t heel erg bedankt echt zonder jou was ik nog nergens gekomen maar ik had mn poorten in mn livebox van orange veranderd toen werkte die echt je bent gewoon top dankje, [FTG]Little_G Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.