thobas Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 waar kan ik multiplayer-bonnussen vinden (wat zijn dat ik heb er een code van maar ik snap niet waar het voor dient dit is die code: Boven(3), Driehoek(2), O, L1, R1 : 100% van de multi-player bonussen open Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 waar kan ik multiplayer-bonnussen vinden (wat zijn dat ik heb er een code van maar ik snap niet waar het voor dient dit is die code:Boven(3), Driehoek(2), O, L1, R1 : 100% van de multi-player bonussen open Als je iemand, of meerdere, kent met een een PSP en VCS kun je Muliplayer doen. Hier vind je alle muliplayer evenementen. Door deze cheat in te voeren zul je meteen al alles kunnen doen. Alle missies zijn speelbaar, je kunt op alle eilanden spelen, etc. Normaalg gesproken kan dat alleen als je bepaalde missies voltooid. Reageren
thobas Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 waar kan ik multiplayer-bonnussen vinden (wat zijn dat ik heb er een code van maar ik snap niet waar het voor dient dit is die code:Boven(3), Driehoek(2), O, L1, R1 : 100% van de multi-player bonussen open ik heb het over de ps2 Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 waar kan ik multiplayer-bonnussen vinden (wat zijn dat ik heb er een code van maar ik snap niet waar het voor dient dit is die code:Boven(3), Driehoek(2), O, L1, R1 : 100% van de multi-player bonussen open ik heb het over de ps2 Met de PS2 versie kan je helaas geen Mulitplayer doen... Reageren
ken9 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 mss wel als je 2 controllers hebt dan kun je toch met zijn tweeen spelen Reageren
thobas Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 wrom bestaat er een code voor de ps2 dat je multiplayerbonessen 100% hebt. >>> Door SummerBase: Dat moet je aan Rockstar Games vragen, niet aan ons. <<< Reageren
JeGe Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 wrom bestaat er een code voor de ps2 dat je multiplayerbonessen 100% hebt.>>> Door SummerBase: Dat moet je aan Rockstar Games vragen, niet aan ons. <<< Tja waarschijnlijk waren er wel multiplayer opties geplant, maar is er of iets fout gegaan of het eruit gehaald. Meer dingen kan eigelijk niet. Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Tja waarschijnlijk waren er wel multiplayer opties geplant, maar is er of iets fout gegaan of het eruit gehaald.Meer dingen kan eigelijk niet. Nou, ik zat eerder te denken aan het volgende: zoals je weet is de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories een port vanaf de PlayStation Portable-versie. In de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories zaten button-cheats waarmee je multiplayer-content kon ontgrendelen zonder dat je daar missies voor hoeft te doen. Waarschijnlijk heeft Rockstar Games de button-cheats niet uit het spel gehaald tijdens de port, dus zijn ze erin blijven zitten maar hebben ze (aangezien de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories geen multiplayer bevat) geen functie. Het is dus eigenlijk gewoon luiheid van de kant van Rockstar Games om de nutteloze button-cheats niet eruit te halen. Dit was ook al zo bij de PlayStation 2-versie van GTA Liberty City Stories. Edit @ hieronder: Dat zit ik hier net toch ook uit te leggen. Bewerkt: 8 juli 2007 door Pietje II Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 de playstation2 versie van gta vice city stories heeft geen multyplayer mode(jammer he:(). ik heb de codes zelf ook tussen de ps2 codes zijn staan maar ze zijn bedoelt voor de psp versie van gta vice city stories. ik hoop dat je het nu begrijpt. mvg bassiebas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.