Jump to content

Server online zetten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een beetje de server.cfg aangepast zoals ik het wil, en start dat ene op. Er staat dat hij het doet, en dus ga ik naar SA:MP, waar hij er niet tussen staat...

Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe ik mijn server dus online krijg?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een beetje de server.cfg aangepast zoals ik het wil, en start dat ene op. Er staat dat hij het doet, en dus ga ik naar SA:MP, waar hij er niet tussen staat...

Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe ik mijn server dus online krijg?

Heb je de poort van je router wel opengezet? (Poort: 7777) ^_^ Ik heb ook even gekeken in de readme.txt en ik zie dat je:

announce 0

moet veranderen in

announce 1

Bewerkt: door Argon
Geplaatst: (bewerkt)

Hoe zet je de router open dan?

Edit: Ik snap het al, heb je post in een ander topic gelezen waar alles uitgebreid uitgelegd staat. Ik moet alleen gebruikersnaam + wachtwoord hebben. :) Dus als dit allemaal is gedaan is de poort open?

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Hoe zet je de router open dan?

Edit: Ik snap het al, heb je post in een ander topic gelezen waar alles uitgebreid uitgelegd staat. Ik moet alleen gebruikersnaam + wachtwoord hebben. :) Dus als dit allemaal is gedaan is de poort open?

Sorry, een tijdje nadat ik die post poste ben ik naar de zee vertrokken en ben ik vergeten je een link naar die uitleg te geven. :N Maar je moet ook nog ergens (dat hangt van router tot router af) de poort openzetten hiervoor kan je best even in de handleiding kijken dan heb je het zo. :Y

Geplaatst:

Volgens mij staat hij wel open, maar ik zal er vanavond nog eens even goed naar kijken met mijn vader...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...