Klus Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Na de missie Supply & Demand moet je, normaal gezien, een telefoontje krijgen van Kent Paul. Ik wacht hier nu al anderhalfuur op en ik heb nog geen telefoontje gehoord. Raar of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Probeer dit eens: *Stap in een auto en stap weer uit *Save een keertje * Een gebouw in en uit gaan Verder wens ik je nog veel succes met de missie, want ik vond deze vrij moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Als het goed is wordt je eerst nog gebeld door Lance. Die zegt dat hij en Tommy en wel kunnen doen, Diaz vermoorden. Daarna, als je hebt opgehangen en 2/3 min wacht moet Kent Paul je bellen. Dat kan gewoon niet anders. Tenzij je een missie vergeten bent? Anders zou ik het niet weten. NB:misschien lullig gezegt, maar als in een voertuig zit word/kan je niet gebeld worden. En volg hierbovend advies ook op.. Bewerkt: 4 juli 2007 door Michiel23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Misschien moet je nog een andere opdracht doen die je nog niet had voltooid voor je die missies van Diaz ging doen? Probeer deze eens af te werken (als je ze nog hebt), en wie weet ligt het hieraan... Lukt het d.m.v. dit ook nog niet, dan zou ik het niet weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Als je niet weet welke missie je nog moet doen, kun je altijd hier kijken. Linkie: http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht...TA_Vice_City%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klus Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Bedankt Michiel23! Ik zat de heletijd in een Infernus . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Bedankt Michiel23! Ik zat de heletijd in een Infernus . Aha kijk, ze zijn helaas nog niet zo slim geweest om een carkit in te bouwen. Misschien komt dat in Gta IV! Succes nog met VC verder uitspelen. Bewerkt: 4 juli 2007 door Michiel23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klus Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Ik heb nu alles geprobeert: 5 minuten stilstaan, in een auto stappen en weer uitstappen,... en niks helpt! Ik heb het telefoontje al gehad van Lance. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Misschien moet je nog een andere opdracht doen die je nog niet had voltooid voor je die missies van Diaz ging doen? Probeer deze eens af te werken (als je ze nog hebt), en wie weet ligt het hieraan... Lukt het d.m.v. dit ook nog niet, dan zou ik het niet weten. Heb je dit ook al geprobeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klus Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Misschien moet je nog een andere opdracht doen die je nog niet had voltooid voor je die missies van Diaz ging doen? Probeer deze eens af te werken (als je ze nog hebt), en wie weet ligt het hieraan... Lukt het d.m.v. dit ook nog niet, dan zou ik het niet weten. Heb je dit ook al geprobeerd? Ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Probeer dit eens save je game laat je dood gaan of aresteren en laad dan je save weer meestal lukt dit wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Als je alle genoemde tips hebt geprobeerd en ze willen niet lukken, dan kun jij je Savegame uploaden en dan kijk ik of iemand anders naar je Savegame. Misschien kunnen we dan de oorzaak dan achterhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.