-ScOrp1 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik zat de trailer te kijken en toen zag ik een plaatje waar je nico zag en rechts van hem zag je 1 iemand een zwerver in elkaar trappen. Teminste als het een zwerver was maar zou je denk je zwervers tegen komen in het spel of vinden julie dat zwervers weg moet laten. Ik zou zeggen ja het zou wel leuk zijn om zwervers tegen te komen in een steegje of een park. en ze dan kan neer trappen. wat vinden jullie? -ScOrp1 Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik zat de trailer te kijken en toen zag ik een plaatje waar je nico zag en rechts van hem zag je 1 iemand een zwerver in elkaar trappen. Teminste als het een zwerver was maar zou je denk je zwervers tegen komen in het spel of vinden julie dat zwervers weg moet laten.Ik zou zeggen ja het zou wel leuk zijn om zwervers tegen te komen in een steegje of een park. en ze dan kan neer trappen. wat vinden jullie? -ScOrp1 Jah alleen ik zou het niet neertrappen toch zielig trouwnes nico lijkt ook wel op een swerver vind ik mijn mening. Reageren
Michiel23 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Nou nee, dat is een beetje zwak in mijn ogen. Zwervers doen in mijn ogen niks kwaad... Bewerkt: 4 juli 2007 door Michiel23 Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ja er zullen vast zwervers zijn. Maar in alle delen van gta had je tot nu toe zwervers dus zullen ze in GTA IV ook wel komen. Reageren
gta-mike Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Zou het niet leuk zijn indien die zwervers na het geven van een almoes je belangrijke informatie doorspeelden om je missie te volbrengen. Reageren
Rivel Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Mij kan het eigenlijk niet zo veel schelen of er zwervers inzitten. Bedelaars enzo, dat maakt het spel wel realistischer. Ik vind het niet erg als het er in zit. Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Volgens mij komen er in New York zelf heel erg veel zwervers voor, dus ik denk dat er zeker weer zwervers inzitten. Misschien komen we Darkel wel tegen Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Volgens mij komen er in New York zelf heel erg veel zwervers voor, dus ik denk dat er zeker weer zwervers inzitten. Misschien komen we Darkel wel tegen Dar zou zeker een Rockstar actie zijn: Darkel nu ik Liberty City laten optreden, omdat hij er de vorige keer op het laatste moment is uitgehaald. Sowieso lijkt me Liberty City zonder zwervers niet erg logisch, dat is voor een deel wat de sfeer bepaald in de mindere buurten. Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Als het goed is zitten er wel zwervers in... Het is bekend dat daklozen zich 's avonds warm houden bij een brandend vat. En daklozen zijn vaak ook zwervers, dus we hebben een grote kans. En wat Darkel betreft... Ik zie R* er wel voor aan om hem er nu wél erin te zetten. Reageren
GTAVC Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Mischien komen die zwervers je om een aalmoes vragen of ze scharelen rond op de vuilnisbelt naar spulletjes om te verkopen Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Het lijkt me wel grappig het is toch een spel. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik zat de trailer te kijken en toen zag ik een plaatje waar je nico zag en rechts van hem zag je 1 iemand een zwerver in elkaar trappen. Ik denk niet dat het een zwerver was, wie slaat er nou (in echte leven) een zwerver in elkaar? Ik vind het meer op een dametje lijken die berooft wordt. Ookal was het geen zwerver in de trailer, ik weet wel zeker dat ze er in zullen komen (net als alle andere GTA's). Reageren
battle1970 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik zat de trailer te kijken en toen zag ik een plaatje waar je nico zag en rechts van hem zag je 1 iemand een zwerver in elkaar trappen. Teminste als het een zwerver was maar zou je denk je zwervers tegen komen in het spel of vinden julie dat zwervers weg moet laten.Ik zou zeggen ja het zou wel leuk zijn om zwervers tegen te komen in een steegje of een park. en ze dan kan neer trappen. wat vinden jullie? -ScOrp1 nou ik will ze wel tegen komen maar als je ze dood trapt will ik niet dat ze 500doller droppen of zo:P Reageren
Boris H. Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ja leuk! Zwervers! Die liggen dan op de grond te slapen en dan kun je even lekker met je auto eroverheenraggen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ja leuk! Zwervers! Die liggen dan op de grond te slapen en dan kun je even lekker met je auto eroverheenraggen. Hey het is geen Carmageddon! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.