Jump to content

Zwervers in GTA IV


-ScOrp1

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    4

  • Jay;

    4

  • ReVeRt

    3

  • gta-pro

    3

Top Posters In This Topic

Als ik in san andreas zo'n zwervert tegen kwam trapte ik 'm altijd dood.. oprotten ga maar werken voor je bammetjes

Gast... CJ werkt ook niet echt he :puh: althans, hij doet er wel moeite voor om aan geld te komen, maar helemaal legaal is het niet... Die zwervers willen op het rechte pad blijven en CJ niet, das eiglijk het enige verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik in san andreas zo'n zwervert tegen kwam trapte ik 'm altijd dood.. oprotten ga maar werken voor je bammetjes

Gast... CJ werkt ook niet echt he :puh: althans, hij doet er wel moeite voor om aan geld te komen, maar helemaal legaal is het niet... Die zwervers willen op het rechte pad blijven en CJ niet, das eiglijk het enige verschil.

Da's dus een stomme keuze van die hobo's :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Da's dus een stomme keuze van die hobo's :puh:

Ja want jij hebt poen :puh:

Maar idd als ze er inzitten moet je ze wel in elkaar kunnen stampen

Maar eh, wat is dit eiglijk voor topic :?

Kijk, topic's over dieren en kinderen snap ik, maar zwervers..

Zo kun je ook topics aanmaken over bouwvakkers ofzo.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij komen er in New York zelf heel erg veel zwervers voor, dus ik denk dat er zeker weer zwervers inzitten. Misschien komen we Darkel wel tegen :D

Dar zou zeker een Rockstar actie zijn: Darkel nu ik Liberty City laten optreden, omdat hij er de vorige keer op het laatste moment is uitgehaald.

Sowieso lijkt me Liberty City zonder zwervers niet erg logisch, dat is voor een deel wat de sfeer bepaald in de mindere buurten.

Inderdaad. New York City zit ook vol zwervers.Ik zou het zelf heel erg leuk vinden dat als je ondergronds komt (subway en dergelijk) molepeople tegenkomt. (mensen die al maanden/jaren onder de grond leven)

Dat je wellicht met en zaklantaarn kan schijnen en de mensen dan van het licht afwenden zoals in HL2. Misschien vergezocht maar hey.. zou leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...