timmie1993 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 ik denk dat er wel zwervers inkomen want die hebben al in heel veel delen van gta gezeten dus dan zou het in GTA IV ook wel komen.. Reageren
michelIII Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 ik denk dat ze wel terug komen net als in de andere gta's en het lijkt me wel lleuk want er zijn in het egt natuurlijk ook zwervers Reageren
DeFrikandellenKoning Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Als ik in san andreas zo'n zwervert tegen kwam trapte ik 'm altijd dood.. oprotten ga maar werken voor je bammetjes Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Als ik in san andreas zo'n zwervert tegen kwam trapte ik 'm altijd dood.. oprotten ga maar werken voor je bammetjes nou dat is ook niet bepaald aardig Reageren
ReVeRt Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 er hebben altijd hobo's in GTA gezeten dus waarom nu niet. Als je onschuldige vrouwen en mannen kunt omleggen waarom dan geen zwervers ... Net zoals in de warriors Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Het lijkt mij gewoon precies hetzelfde als een onschuldige ped. Reageren
DonLeone Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Als ik in san andreas zo'n zwervert tegen kwam trapte ik 'm altijd dood.. oprotten ga maar werken voor je bammetjes Gast... CJ werkt ook niet echt he althans, hij doet er wel moeite voor om aan geld te komen, maar helemaal legaal is het niet... Die zwervers willen op het rechte pad blijven en CJ niet, das eiglijk het enige verschil. Reageren
DeFrikandellenKoning Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Als ik in san andreas zo'n zwervert tegen kwam trapte ik 'm altijd dood.. oprotten ga maar werken voor je bammetjes Gast... CJ werkt ook niet echt he althans, hij doet er wel moeite voor om aan geld te komen, maar helemaal legaal is het niet... Die zwervers willen op het rechte pad blijven en CJ niet, das eiglijk het enige verschil. Da's dus een stomme keuze van die hobo's Reageren
DonLeone Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Da's dus een stomme keuze van die hobo's Ja want jij hebt poen Maar idd als ze er inzitten moet je ze wel in elkaar kunnen stampen Maar eh, wat is dit eiglijk voor topic Kijk, topic's over dieren en kinderen snap ik, maar zwervers.. Zo kun je ook topics aanmaken over bouwvakkers ofzo.. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik vind dat er zwervers in het spel moeten zitten want dan is het veel realistischer. Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ja leuk! Zwervers! Die liggen dan op de grond te slapen en dan kun je even lekker met je auto eroverheenraggen. haahah ja lol.. Of misschien gewoon met en vrachtwagen Reageren
Verrity Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ja leuk! Zwervers! Die liggen dan op de grond te slapen en dan kun je even lekker met je auto eroverheenraggen. BORIS!!!! Wel een goed idee hoor om hobo's in GTA te nemen.. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Volgens mij komen er in New York zelf heel erg veel zwervers voor, dus ik denk dat er zeker weer zwervers inzitten. Misschien komen we Darkel wel tegen Dar zou zeker een Rockstar actie zijn: Darkel nu ik Liberty City laten optreden, omdat hij er de vorige keer op het laatste moment is uitgehaald. Sowieso lijkt me Liberty City zonder zwervers niet erg logisch, dat is voor een deel wat de sfeer bepaald in de mindere buurten. Inderdaad. New York City zit ook vol zwervers.Ik zou het zelf heel erg leuk vinden dat als je ondergronds komt (subway en dergelijk) molepeople tegenkomt. (mensen die al maanden/jaren onder de grond leven) Dat je wellicht met en zaklantaarn kan schijnen en de mensen dan van het licht afwenden zoals in HL2. Misschien vergezocht maar hey.. zou leuk zijn. Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 waarom niet maar dat ze dan ook echt bedelen of een act doen. zou wel cool zijn en dan de politie 1 komen oppakken. omdat hij een borderjumper is. Reageren
_niickk Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 ja zwervers horen er gewoon bij maar waarom zou je ze in elkaar trappeh ? geld hebben ze niet dusjaa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.