Jump to content

Zwervers in GTA IV


-ScOrp1

Recommended Posts

Ja leuk! Zwervers! Die liggen dan op de grond te slapen en dan kun je even lekker met je auto eroverheenraggen. :D

haahah ja lol.. Of misschien gewoon met en vrachtwagen :bonk::puh:

ik zie mezelf al met een monster truck over zon zwerver kneure :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    4

  • Jay;

    4

  • ReVeRt

    3

  • gta-pro

    3

Top Posters In This Topic

Ja leuk! Zwervers! Die liggen dan op de grond te slapen en dan kun je even lekker met je auto eroverheenraggen. :D

Hey het is geen Carmageddon!

Nou ja carmageddon is het niet echt want ik gta1 kon je al mensen omver rijden dus carmageddon zat al in elke spel van GTA..

-ScOrp1 :sigaar:

offtopic.. :

Ja CARMAGEDDON owns weet ik nog wel ik heb alle delen ervan 1-SPLATPACK-2-3TDR-2000.. allemaal splinternieuw.

goud waard dus..

Link to comment
Delen op andere websites

ja zwervers horen er gewoon bij maar waarom zou je ze in elkaar trappeh ? :7

geld hebben ze niet dusjaa :cya:

Hebben ze wel, trap maar eens een zwerver in elkaar in GTA San Andreas ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij komen er in New York zelf heel erg veel zwervers voor, dus ik denk dat er zeker weer zwervers inzitten. Misschien komen we Darkel wel tegen :D

Ik hoop dat Darkel er zeker in komt. Als hij een rol speelt zou hij een contact zou kunnen leggen met Roman Bellic. Roman heeft het thuis niet breed, en ik geloof dat Roman een slechte kant zal opgaan ... Waarschijnlijk de kant van Darkel. Maar Niko zal hem snel te hulp schieten voor het fout afloopt.

Ik ben goed in verzinnen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat de trailer te kijken en toen zag ik een plaatje waar je nico zag en rechts van hem zag je 1 iemand een zwerver in elkaar trappen. Teminste als het een zwerver was maar zou je denk je zwervers tegen komen in het spel of vinden julie dat zwervers weg moet laten.

Ik zou zeggen ja het zou wel leuk zijn om zwervers tegen te komen in een steegje of een park. en ze dan kan neer trappen.

wat vinden jullie?

-ScOrp1

Ik denk er heel anders over:P

ik zou ze juist willen helpen

als er een zwerver met een lege hoed op de grond ligt dat je daar dan geld ik kan gooien :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Of op dat lege hoedje schieten( dan is er niks meer van het hoedje over: dat is erg leuk aan: ze zijn erg straat arm en nog veel armer maken bv mishandelen( dat zwervers geen ziekenhuiskosten kunnen betalen), al dat geld in dat hoedje afnemen( heeft burgers hem geld gegeven dan heeft het zwerver niks meer: kan hij lekker opnieuw sparen), en vooral op zwervers schieten en op hun spullen( op de dozen schieten, drankflesjes kapot schieten: hebben ze bijna geen geld voor nieuw flesje drank dan worden helemaal gek dat ze geen alcohol hebben, jaaa weet je wat ook leuk is: al hun voedsel afpakken (dat ze gaan verhongeren dat ze geen centen(meer) hebben voor nieuwe eten), wat ook lachen is dat je het zwervers in het water kan gooien of duwen( sommige verdrinken dat ze zo dronken zijn en ze zijn vooral kletsnat dat ze erg lekker koud hebben en geen cent voor hun kleren te wassen en nieuwe kleren kopen). Hahahahaha wat lol!!!! :D:dans:^_^_O_:cya:8):bier::Y:koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Sprayboy: Ik respecteer je mening(eigenlijk allerminst maar goed..) Maar ik snap niet dat je zoiets kan zeggen. Ookal is het een spel, ik vind dat je, als je zulke gedachten hebt, best wel ziek in je hoofd bent, en misschien ook nog wel een vrij grote treiterkop, die alle mensen die anders zijn dan de rest(op school enz.) gelijk gaat pesten... Maar goed, ik hoop dat ik er helemaal naast zit, zowel voor jou als voor je klasgenoten!(als je nog op school zit).

Ontopic: Ik hoef niet zo nodig zwervers, gewone mensen is mij goed, als het maar niet 20 keer dezelfde zijn in 1 shot. (wat, volgens de bekende info, ook niet zal gebeuren gelukkig! :) ) Ikzelf zou ook nooit bepaalde mensen in GTA juist gaan plat rijden of wat dan ook. Als iemand in mijn weg staat, tsja, da's dan hun probleem, dan zouden ze wel eens onzacht in aanraking kunnen komen met de mooi gepoetste bumper van mijn auto. Maar als er een auto voor me rijd, en links rijd er een auto, en rechts is de stoep, en ik kan links net tussen de auto's door met volle snelheid(terwijl ik misschien mijn auto beschadig ofzo) kies ik in GTA toch echt liever de weg(of ik moet al een wanted level hebben natuurlijk..., dan is de stoep toch makkelijker :puh:)

EDIT@ hieronder: Hmm oke, maar zelfs in een spel vind ik het nog redelijk ziek..

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik mee bedoelde gaat alleen maar over een spel( GTA4): tuurlijk doe ik dat niet in het echt ik ben heus niet gek hoor. Ik pest niemand( zo bedoel ik helemaal niet). ik bedoel alleen maar goed mee: als zo iets in GTA4 komt maak het spel wel erg realistisch mee ( zo bedoel ik dat mee). sorry voor mij gedrag! :?:-(:erm::{ .

Link to comment
Delen op andere websites

cool, kan ik eindelijk zwervers inelkaar slaan. maar ze moeten geen duizenden dollars laten vallen want dat is niet echt realistisch. :cya:

dit topic gaat niet over dát ze erin zitten, maar of het leuk zou zijn áls ze er in zitten :puh: Maar bladen hebben al in de demo gezien dat er in de steegjes van liberty city zwervers zich warm houden bij tonnen met vuur. Ik denk dat rockstar, met al dat nieuwe realisme dit keer, wel zorgt dat ze niet duizenden dollars laten vallen :puh: trouwens, waarschijnlijk zul je nu als iemand dood is zelfs niet dollars zien zweven boven de grond..zulke onrealistische dingen halen ze eruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, jullie hebben gelijk.

Ik maakte vaak mee dat een zwerver in SA drugs kocht van de drugsdealer :S

Ook hielp ik zwervers om en dan verschijnen stapels geld in de lucht :bonk:

Dan had ie toch nieuwe kleren kunnen kopen!?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja leuk! Zwervers! Die liggen dan op de grond te slapen en dan kun je even lekker met je auto eroverheenraggen. :D

Hey het is geen Carmageddon!

nee het is ook geen carmageddon maar je kunt het wel na spelen :puh:

ik zou graag zwervers in het spel willen tegen komen maar dan trap,schiet,rij ik ze niet dood maar dan wil ik ze wel een eurotje geven :D aleen kan zijn dat ik ze soms perongeluk plat rij :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou eventueel wel kunnen, alleen zou ik vinden dat mensen je dan meteen te lijf gaan omdat je een onschuldige zwerver vermoord. Eigenlijk vind ik het best zielig, maar als je het eerste van mij leest, vind ik het zelf een goeie oplossing!!

EDIT: Dat geld gooien lijkt me ook cool, zo kan je alsnog bij de kleine dingen kiezen of je voor goed of slecht gaat, maar het zou ook wel cool zijn dat hij je soms misschien iets zou geven dat je zou kunnen gebruiken, zoals een blikje,

dat kan je bv. recyclen of gooien naar iemand ( men wil denk ik niet te serieus blijven ).

Bewerkt: door Lycan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...