Jump to content

Zwervers in GTA IV

Recommended Posts

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mastala

4

• Jay;

4

• ReVeRt

3

• gta-pro

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Zwervers er in is wel zo reallistich maar is nou niet echt het geen waar ik op zitten te wachten,

Maakt mij niet uit of iemand een zwerver is of gewoon een burger dood gaan ze allebei :Y

Geplaatst:
Ik zat de trailer te kijken en toen zag ik een plaatje waar je nico zag en rechts van hem zag je 1 iemand een zwerver in elkaar trappen. Teminste als het een zwerver was maar zou je denk je zwervers tegen komen in het spel of vinden julie dat zwervers weg moet laten.

Ik zou zeggen ja het zou wel leuk zijn om zwervers tegen te komen in een steegje of een park. en ze dan kan neer trappen.

wat vinden jullie?

-ScOrp1

Jah alleen ik zou het niet neertrappen toch zielig trouwnes nico lijkt ook wel op een swerver vind ik mijn mening.

Hij mag zich inderdaa wel eens scheren :puh: Maar goed, die van GTA VC vind ik eruit zien als een homo op de een of andere manier, en die uit GTA 3 vind ik wat dik en klein :S

Geplaatst:

Hahahahahaha wat een hoop dolly's hier op deze site hahahahaha allemaal serieus ingaan op die koekerd die beweerd een zwervert in me kaar getrapt te hebben om 'n flesje bier.. :duh:

Maar ik vind 't altijd leuk om iemand in elkaar te trappen (in de game dan) dus of het nou een zwerver, oma, kindje of de president is ik vind het allemaal prima

Geplaatst:
Ik hoop dat je de zwervers in prullenbakken ziet neuzen :D

hahahah dat lijkt me wel geinig...maar het zou ook tof zijn als niko dan een dollartje kan gefe....alleen zou ik dat doen als de zwever het verdient als hij midden in de straat gitaar ofso staat te spele

• 7 maanden later...
Geplaatst:
ja zwervers horen er gewoon bij maar waarom zou je ze in elkaar trappeh ? :7

geld hebben ze niet dusjaa :cya:

Nou.. het is toch lol als je zo'n zwerver geld heb gegeven en hem dan molt? vind ik leuk! van mij mogen er zwervers in :D

Geplaatst:
ja zwervers horen er gewoon bij maar waarom zou je ze in elkaar trappeh ? :7

geld hebben ze niet dusjaa :cya:

Nou.. het is toch lol als je zo'n zwerver geld heb gegeven en hem dan molt? vind ik leuk! van mij mogen er zwervers in :D

jah is wel lol , sommige zeggen zielig , is misschien ook wel , maar het is maar een game , vet goeie game waarschijnlijk , ik bedoel , ik zou het toch niet in het echt niet doen een zwerfer in elkaar trappen , das vet sneu.

Geplaatst:

anders graaf je ff een half jaar oud topic uit de grond:P

>>> Door Dutchy3010: In dit geval is dat niet erg, beter dan een nieuw topic over dit aanmaken. ;)<<<

Geplaatst:

Aangezien er toch al gebumpt is, dan maar even mijn mening.

Zwervers in GTA IV lijkt me alleen maar leuker. Het geeft een echt New York gevoel aangezien je daar ook veel zwervers hebt. Het maakt het spel alleen maar realistischer.

Geplaatst:
Zou het niet leuk zijn indien die zwervers na het geven van een almoes je belangrijke informatie doorspeelden om je missie te volbrengen.

dat is een goede, infiltranten ze horen vast wel eens wat die zwervers,

maar om zwervers te doen om ze te schoppen vind ik toch te ver gaan, sla dan een verwend persoon in elkaar krijg je nog eens wat geld

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...