oostzaan Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Nou nee, dat is een beetje zwak in mijn ogen. Zwervers doen in mijn ogen niks kwaad... Die andere mensen wel dan?(de meeste) Reageren
Jay; Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) In het spel wel was ook bij GTA III dat bedoeld hij. VC, SA, LCS en VCS ook Maar dit hoeft in GTA IV niet zo te zijn. Bewerkt: 16 maart 2008 door Jay; Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Zwervers slaan tenminste terug als je ze klappen geeft. Ach, die ouwe oma's uit Gta San Andreas die slaan ook terug als je hun slaat Reageren
thagtaking Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 zwervers horen er gewoon in en zeker in NY en dat zwervers trappen lijkt wel een beetje op >>happy slapping<< dat is met een paar mensen een zwerver uitzoeken en die doodmartelen op straat, wel zielig maar ook aan de ene kant grappig Reageren
Gino99 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Zwervers zijn eigenlijk in zo'n beetje all gta's alleen heb je er nooit echt mee te maken.. .Ik denk dat dit keer zwerevers misschien om geld vragen ofzo Reageren
mastala Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Zwervers zijn eigenlijk in zo'n beetje all gta's alleen heb je er nooit echt mee te maken.. .Ik denk dat dit keer zwerevers misschien om geld vragen ofzo van mij krijgen ze een handgranaat;) Reageren
murderboy Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Zwervers zijn eigenlijk in zo'n beetje all gta's alleen heb je er nooit echt mee te maken.. .Ik denk dat dit keer zwerevers misschien om geld vragen ofzo van mij krijgen ze een handgranaat;) ach als ik geld zat heb krijgen ze in ruil voor inlichtingen wel geld Reageren
mastala Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Zwervers zijn eigenlijk in zo'n beetje all gta's alleen heb je er nooit echt mee te maken.. .Ik denk dat dit keer zwerevers misschien om geld vragen ofzo van mij krijgen ze een handgranaat;) ach als ik geld zat heb krijgen ze in ruil voor inlichtingen wel geld ja.. en daarna een handgranaat:P Reageren
martijnn Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 zwervers horen er gewoon in en zeker in NY en dat zwervers trappen lijkt wel een beetje op >>happy slapping<< dat is met een paar mensen een zwerver uitzoeken en die doodmartelen op straat, wel zielig maar ook aan de ene kant grappig ????? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Zwervers zijn eigenlijk in zo'n beetje all gta's alleen heb je er nooit echt mee te maken.. .Ik denk dat dit keer zwerevers misschien om geld vragen ofzo van mij krijgen ze een handgranaat;) ach als ik geld zat heb krijgen ze in ruil voor inlichtingen wel geld Van mij niet ik mik mijn geweer erop eis informatie en knal ze dan alsnog neer Reageren
gta-pro Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 zwervers zijn zo grappig he vooral als het echt mooi realistisch is dan liggen ze op de grond in een steeg en dan steek je hem gewoon 45 keertjes en dan een kogel door ze hoofd hahahahaha of een omaatje helemaal de ,,,,,, slaan en dan lekker laten liggen hahahahahaha focking leuk :D:D:D:D:D Reageren
Jay; Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 zwervers zijn zo grappig he vooral als het echt mooi realistisch is dan liggen ze op de grond in een steeg en dan steek je hem gewoon 45 keertjes en dan een kogel door ze hoofd hahahahaha of een omaatje helemaal de ,,,,,, slaan en dan lekker laten liggen hahahahahaha focking leuk :D:D:D:D:D Zeg, wat doe jij in het dagelijks leven? Reageren
gta-pro Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 (bewerkt) ik beroof omaatjes of sla ze ineenkeer op hun tievus[/font] bek oftewel happyslap en ik sla zwerver met mokers (bouwvak hamers) op hun armen ,,,,,,, bek hahahahahahaha ha gta iv rulezzz fock de shitbox 360 bitch Bewerkt: 19 maart 2008 door gta-pro Reageren
gta-pro Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Nou nee, dat is een beetje zwak in mijn ogen. Zwervers doen in mijn ogen niks kwaad... Die andere mensen wel dan?(de meeste) dan ken jij den haag nog niet elke zwerver doet alles voor geld hierso hahahaha wij happy slappen hun Reageren
ReVeRt Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 (bewerkt) @ gta pro jij bent dus zon voorbeeld waardoor zulke games verbannen kunnen worden xD Bewerkt: 19 maart 2008 door ReVeRt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.