NandroDavids Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Winston Bogarde is inderdaad het correcte antwoord! Helaas (of juist niet) is YoungNeef inmiddels gebanned, dus wat mij betreft mag iemand anders een nieuwe vraag posten...ga uw gang. Reageren
Gates. Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Makkelijke. Wie won als eerste de gouden schoen? Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 In Belgie als eerste in 1954 door Rik Coppens, de Europese Gouden Schoen in 1968 door Eusébio Ferreira da Silva. Reageren
RobbieB Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Wie is nu de beste voetballer ter wereld? Reageren
njeg0d Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Wie is nu de beste voetballer ter wereld?Cristiano Ronaldo. Reageren
Zaahed Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Rooney, Christano Ronaldo? Ronaldinho vind ik maar niks. Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Als het aan mij ligt is dat Christiano Ronaldo, Gerrard of Kaka. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 C. Ronaldo gewoon. Ronaldinho is niks meer. Kaka komt wel in de buurt en Gerrard ook wel. Reageren
Suarez Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Lionel Messi ? xD (als je het over het seizoen 08-09 hebt) Bewerkt: 16 mei 2009 door Suarez Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Dat is CR of Kaka. Lionel Messitjuh gaat gewoon ownen als hij wat ouder is. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 degene die de vraag stelde is allang gebanned, Dus iemand anders mag nu denk ik wel een vraag stellen. Reageren
Jowx Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 De eerstvolgende mag zo vrij zijn om een vraag te stellen, gratis en voor niets.* *Belgen zijn uitgesloten van deze actie. Reageren
demontventoux Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 De eerstvolgende mag zo vrij zijn om een vraag te stellen, gratis en voor niets.**Belgen zijn uitgesloten van deze actie. Aangezien ik veronderstel dat er niet aan discriminatie wordt gedaan op het forum negeer ik even die opmerking En hier de vraag: Hoeveel medailles behaalden Nederland en België samen minder dan het aantal medailles dat Duitsland won op de Olympische Spelen van 1936? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 De eerstvolgende mag zo vrij zijn om een vraag te stellen, gratis en voor niets.**Belgen zijn uitgesloten van deze actie. Aangezien ik veronderstel dat er niet aan discriminatie wordt gedaan op het forum negeer ik even die opmerking En hier de vraag: Hoeveel medailles behaalden Nederland en België samen minder dan het aantal medailles dat Duitsland won op de Olympische Spelen van 1936? 70? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.