TZG Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Er bestaat een sport met een veld met de afmetingen 30mx19m. De wissels worden onder de wedstrijd erin gezet, zonder het spel stil te leggen. Tijdens de wedstrijd staan er 8 spelers in het veld, 4 van elk team. Er staan in het veld 8 rechthoekige voorwerpen waarvan ik de naam niet zeg, met afmetingen van 2.1mx4.2m. Een speler is gediskwalificeerd als hij 3 persoonlijke of 2 technische fouten maakt. Spelers dragen helmen, elleboog en knie bescherming. Over welke sport heb ik het en wat voor voorwerpen staan er in het veld? Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Dat kan alleen maar slambal zijn met trampolines als de gevraagde rechthoekige voorwerpen. Ik doe het bijna dagelijks. Reageren
TZG Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Doe je dat serieus bijna dagelijks? Dat lijkt me een best vette sport Maarja, het antwoord is helemaal goed, aan jou de beurt... Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Doe je dat serieus bijna dagelijks? Nee hoor, nooit, sterker nog, ik had er nog nooit van gehoord maar met wat Googelen is alles te vinden. Nieuwe vraag, ik zoek een voetballer: De B... van de M..., de B.... van Z....., het L.. van P.., de K.... uit O.. en de F... van T.., vervang de punten door letters en je krijg wat bijnamen van een bekende Nederlandse doelman. Hij speelde onder andere voor Ajax en het Nederlands elftal. Wie is hij en welke bijnamen worden bedoeld? Reageren
Sjoerdmans Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Doe je dat serieus bijna dagelijks? Nee hoor, nooit, sterker nog, ik had er nog nooit van gehoord maar met wat Googelen is alles te vinden. Nieuwe vraag, ik zoek een voetballer: De B... van de M..., de B.... van Z....., het L.. van P.., de K.... uit O.. en de F... van T.., vervang de punten door letters en je krijg wat bijnamen van een bekende Nederlandse doelman. Hij speelde onder andere voor Ajax en het Nederlands elftal. Wie is hij en welke bijnamen worden bedoeld? Edwin van der Sar bedoel je? Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Gevraagd wordt de naam van de speler én die 5 bijnamen van hem. Reageren
Sjoerdmans Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Gevraagd wordt de naam van de speler én die 5 bijnamen van hem. Flappie, het Vliegende ijskonijn, en de Vliegende Hollander. Meer weet ik er niet Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Edwin van der Sar: Het vliegende ijskonijn, Mickey Mouse, Flappie, De vliegende hollander, Van der Star. Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Dat is niet goed, Edwin van de Sar is niet wie we zoeken. De B... van de M..., de B.... van Z....., het L.. van P.., de K.... uit O.. en de F... van T.., vervang de punten door letters en je krijg wat bijnamen van een bekende Nederlandse doelman. Hij speelde onder andere voor Ajax en het Nederlands elftal. Wie is hij en welke bijnamen worden bedoeld? Elke punt staat voor een letter. Voorbeeld: I. b.. C... zou kunnen zijn Ik ben Clus Reageren
TomFurga Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 We maken hem iets makkelijker door wat letters cadeau te geven, dit zijn de bijnamen waarbij elke punt staat voor een ontbrekende letter: de B..r van de M..r de Bo..e van Zw...e het L.k van P.. de Ko..s uit O.s F.op van T.. Laatste cadeautje: zijn initialen zijn PS. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Piet Schrijvers De beer van de Meer De bolle van Zwolle Het lek van PEC De kolos uit Oss De flop van TOP Niet allemaal even vleiend... Reageren
TomFurga Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Niet allemaal even vleiend... Ik heb ze niet zélf verzonnen Piet Schrijvers is wie we zochten. Volgende voor jou. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Voor het einde van de dag, nog even gauw een nieuwe vraag: Elk land heeft wel een lijstje met topscorers (dan heb ik het even over voetbal) Welke verdediger uit de grote voetbalcompetities* heeft of dit moment (8 maart 2010 22:50) de meeste competitiedoelpunten gemaakt? *= Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje en Italië Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Da's een makkie Thomas Vermealen met 7 goals en daarachter volgt van der wiel met 6 doelpunten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.