Guardian1980 Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Da's een makkie Thomas Vermealen met 7 goals en daarachter volgt van der wiel met 6 doelpunten. Nou kan ik natuurlijk zeggen dat het fout is. Het is natuurlijk Thomas Vermaelen... Maar dat zou wel heel flauw zijn De volgende is voor jou. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Tegen wie heeft ajax zijn grootste bekerzege ooit gemaakt, En wat was de stand? En tegen wie heeft ajax zijn grootste competitie-zege geboekt, En wat was de stand? Niet al te moeilijk dacht ik zo Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Beker: WHC-Ajax 1-14 Competitie: Ajax-vitesse 12-1 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Correct, Die was niet echt zo moeilijk volgende vraag voor jou. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Welke Nederlanders staan er in de Tennis Hall of Fame? Reageren
Flokkert Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Welke Nederlanders staan er in de Tennis Hall of Fame? Volgens mij staat er geen Nederlander in de Hall of Fame Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Hoera na twee weken eindelijk iemand die een antwoord heeft gegeven op de vraag. En dan ook meteen goed Folkerthoog, de volgende is aan jou Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Hoeveel doelpunten heeft Jari Litmanen gemaakt voor Ajax? Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 96 GOED! volgende vraag voor jou Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik keek op Wikipedia. Er staat aan de rechtekant ergens een heel mooi kadertje, waar je met een simpele rekensom inderdaad op (1+90+5) 96 uit komt. Echter, dit gaat over de nationale competitie. Het stuk over Litmanen's tijd bij Ajax eindigt met deze zin: "In de 159 officiële duels die de Fin voor de Amsterdammers afwerkte, scoorde hij 125 doelpunten waarmee hij de productiefste buitenlandse speler van Ajax aller tijden werd." Ergo, het antwoord is dus 125! En als we Wikipedia nu ook als bron in twijfel gaan trekken, is het einde zoek. Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik keek op Wikipedia. Er staat aan de rechtekant ergens een heel mooi kadertje, waar je met een simpele rekensom inderdaad op (1+90+5) 96 uit komt. Echter, dit gaat over de nationale competitie. Het stuk over Litmanen's tijd bij Ajax eindigt met deze zin: "In de 159 officiële duels die de Fin voor de Amsterdammers afwerkte, scoorde hij 125 doelpunten waarmee hij de productiefste buitenlandse speler van Ajax aller tijden werd." Ergo, het antwoord is dus 125! En als we Wikipedia nu ook als bron in twijfel gaan trekken, is het einde zoek. Sorry voor mijn fout Had iets te snel gereageerd, Volgende vraag voor jou Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Oh das balen ik had een hele mooie vraag inpetto, nja boeiend. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Oh das balen ik had een hele mooie vraag inpetto, nja boeiend. Stel 'm maar, ik ben even zonder inspiratie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.