Jump to content

Sport Quiz

Recommended Posts

Geplaatst:

Da's een makkie Thomas Vermealen met 7 goals en daarachter volgt van der wiel met 6 doelpunten.

Nou kan ik natuurlijk zeggen dat het fout is. Het is natuurlijk Thomas Vermaelen... Maar dat zou wel heel flauw zijn :ch: De volgende is voor jou.

• Reacties 799
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Guardian1980

112

• NandroDavids

94

• KoningJesper

43

• Jimmiefitz

32

Geplaatst:

Tegen wie heeft ajax zijn grootste bekerzege ooit gemaakt, En wat was de stand?

En tegen wie heeft ajax zijn grootste competitie-zege geboekt, En wat was de stand?

Niet al te moeilijk dacht ik zo ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoera :dans: na twee weken eindelijk iemand die een antwoord heeft gegeven op de vraag. En dan ook meteen goed :dans:

Folkerthoog, de volgende is aan jou :tu:

Geplaatst:

Ik keek op Wikipedia. Er staat aan de rechtekant ergens een heel mooi kadertje, waar je met een simpele rekensom inderdaad op (1+90+5) 96 uit komt. Echter, dit gaat over de nationale competitie. Het stuk over Litmanen's tijd bij Ajax eindigt met deze zin: "In de 159 officiële duels die de Fin voor de Amsterdammers afwerkte, scoorde hij 125 doelpunten waarmee hij de productiefste buitenlandse speler van Ajax aller tijden werd."

Ergo, het antwoord is dus 125! En als we Wikipedia nu ook als bron in twijfel gaan trekken, is het einde zoek.

Geplaatst:

Ik keek op Wikipedia. Er staat aan de rechtekant ergens een heel mooi kadertje, waar je met een simpele rekensom inderdaad op (1+90+5) 96 uit komt. Echter, dit gaat over de nationale competitie. Het stuk over Litmanen's tijd bij Ajax eindigt met deze zin: "In de 159 officiële duels die de Fin voor de Amsterdammers afwerkte, scoorde hij 125 doelpunten waarmee hij de productiefste buitenlandse speler van Ajax aller tijden werd."

Ergo, het antwoord is dus 125! En als we Wikipedia nu ook als bron in twijfel gaan trekken, is het einde zoek.

Sorry voor mijn fout :7 Had iets te snel gereageerd,

Volgende vraag voor jou

Geplaatst:

Oh das balen ik had een hele mooie vraag inpetto, nja boeiend.

Stel 'm maar, ik ben even zonder inspiratie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...