GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Nou ik hoop dat deze niet zo makelijk is Welke Noorse wintersporter heeft 8 gouden en 4 zilveren olympische medailles gewonnen? Reageren
iFire Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 WAT Hij zegt xD Het is Bjorn Daehlie Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Gvd en ik maar denken dat ie moeilijk was Volgende vraag is voor jou MWK. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Oke dan, nieuwe vraag : In 1998 maakte Scottie Pippen in Europa zijn comeback in de basketbalwereld. In welke twee Europese landen speelde hij? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 In Finland speelde hij voor Torpan Pojat en in Zweden voor Sundsvall Dragons. @iFire: Het is niet echt nuttig om een eerder gegeven antwoord te herhalen. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Dat is correct, guardian, de volgende vraag is voor jou! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Beste mede-kwissers. Ik ben totaal zonder inspiratie, dus als er iemand anders is met een leuke vraag (en dan niet van, effe google intoetsen en klaar...) stel 'm vooral voordat dit topic doodbloedt. Ik werd er zelf ook aan herinnert dat ik ee vraag moest gaan stellen... Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) Dan doe ik t maar:p Wie kreeg tot nu toe de snelste rode kaart ooit in de eredivisie? En na hoeveel minuten/Seconden was dat ? Antwoord : Zoek maar lekker verder Bewerkt: 7 mei 2010 door GreyFox-Smurf Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Dat was Bonaventure Kalou, bij Feyenoord nog Dit was na 1,01 minuut vanaf het begin van de wedstrijd. Daarnaast Márcio Santos, bij Ajax na een invalbeurt al een rode kaart na 19 seconden. Dit was alleen na een invalbeurt, en niet vanaf het begin van de wedstrijd. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Ik wou alleen de naam van marcio santos weten, Hoe interesseerde me niet Volgende vraag voor jou Visser23 Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Wat is de verste worp in NBA (in meters)? Door wie is die gemaakt en in welk team speelde deze speler? Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Glen Gourbous gooide een basketbal in het net van een afstand van 445 ft. en 10 inches, hij speelde bij de Cincinnati Redlegs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.