JasonStatham Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 Hoe heette het oude stadion van NAC Breda. Het NAC-stadion? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 Ik bedoelde dat inderdaad, maar dan aan de Beatrixstraat, want zo wordt ie meestal genoemd, maar jij bent. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Komt ie dan, sorry dat het even heeft geduurd. Welke Roemeen heeft voor zowel FC Barcelona als Real Madrid gespeeld? Best wel een gemakkelijke vraag denk ik Reageren
Kloep Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Is alweer even gestopt, maar het is Gheorghe Hagi Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Is alweer even gestopt, maar het is Gheorghe Hagi Yeahh, goeie antwoord. Reageren
Kloep Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Welke voetbalclub heeft het minste punten gehaald in de Eredivisie (de club moet wel hebben meegedaan in de Eredivisie) en hoeveel punten waren dit? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 (bewerkt) Het NAC-Stadion EDIT: Stomme ik!! Bewerkt: 8 maart 2012 door Sammie3 Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Was dat RBC Roosendaal in seizoen 2005/2006? Ze hadden toen 9 punten. Reageren
Kloep Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Nee. Om het wat duidelijker te maken. Ik bedoel niet in één seizoen, maar ik bedoel in totaal. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Diverse ploegen speelden maar één seizoen in de Eredivisie, maar fuseerden later weer waardoor ze in totaal meer in de eredivisie speelden. Op zich behaalde SC Heracles de minste punten in de eredivisie, maar als je de punten van Heracles (zoals we het nu kennen) erbij doet, zijn zij het niet. Als je alle fusieclubs bij elkaar doet, is het volgens mij Helmond Sport dat de minste punten behaalde. Reageren
Kloep Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Helmond Sport heeft sowieso wel meer punten dan de club die ik had. Heb even opgezocht, en SC Heracles heeft in het seizoen 62/63 al meer punten behaald dan de club die ik had. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Mag ik dan een tip. Bestaat die club nog steeds? Want sommige clubs zijn allang opgedoekt of zijn gefuseerd wat Guardian al zei. Reageren
Kloep Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Deze club is gefuseerd. De naam die de fusieclub kreeg bestaat niet meer, deze club heeft een nieuwe naam gekregen. Het gaat hier dus om één van de twee clubs die waren gefuseerd. Reageren
Kloep Geplaatst: 25 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2012 In het seizoen 58-59 speelde ze in de Eredivisie, wat meteen het enige seizoen is dat ze daarin speelde. Uit 34 wedstrijden haalde ze 18 punten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.