Jump to content

Sport Quiz

Recommended Posts

• Reacties 799
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Guardian1980

112

• NandroDavids

94

• KoningJesper

43

• Jimmiefitz

32

Geplaatst:

Ik bedoelde dat inderdaad, maar dan aan de Beatrixstraat, want zo wordt ie meestal genoemd, maar jij bent.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Komt ie dan, sorry dat het even heeft geduurd.

Welke Roemeen heeft voor zowel FC Barcelona als Real Madrid gespeeld?

Best wel een gemakkelijke vraag denk ik :puh:

Geplaatst:

Welke voetbalclub heeft het minste punten gehaald in de Eredivisie (de club moet wel hebben meegedaan in de Eredivisie) en hoeveel punten waren dit?

Geplaatst:

Diverse ploegen speelden maar één seizoen in de Eredivisie, maar fuseerden later weer waardoor ze in totaal meer in de eredivisie speelden. Op zich behaalde SC Heracles de minste punten in de eredivisie, maar als je de punten van Heracles (zoals we het nu kennen) erbij doet, zijn zij het niet. Als je alle fusieclubs bij elkaar doet, is het volgens mij Helmond Sport dat de minste punten behaalde.

Geplaatst:

Helmond Sport heeft sowieso wel meer punten dan de club die ik had.

Heb even opgezocht, en SC Heracles heeft in het seizoen 62/63 al meer punten behaald dan de club die ik had.

Geplaatst:

Mag ik dan een tip. Bestaat die club nog steeds? Want sommige clubs zijn allang opgedoekt of zijn gefuseerd wat Guardian al zei.

Geplaatst:

Deze club is gefuseerd. De naam die de fusieclub kreeg bestaat niet meer, deze club heeft een nieuwe naam gekregen.

Het gaat hier dus om één van de twee clubs die waren gefuseerd.

• 5 maanden later...
Geplaatst:

In het seizoen 58-59 speelde ze in de Eredivisie, wat meteen het enige seizoen is dat ze daarin speelde. Uit 34 wedstrijden haalde ze 18 punten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...