Guardian1980 Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Het aanraken van de bal bij een scoringspoging, zodra de bal weer omlaag gaat. En dan dus door de verdedigende partij. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Geplaatst: 10 juni 2013 Welke sport is gebaseerd op ringboll? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 juni 2013 Rapport Geplaatst: 11 juni 2013 Ah ja, korfbal! Voor gymnastiek moesten we vroeger een boek aanschaffen waarin alle sporten uitgelegd stonden. Nooit begrepen wat precies de toegevoegde waarde van dat boek was, maar nu vallen alle puzzelstukjes op hun plek! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 juni 2013 Rapport Geplaatst: 11 juni 2013 Een boek voor gymnastiek... Had je dan ook een boek om je praktijkoefeningen in te doen? Hij is in ieder geval wel goed. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Precies, een boek voor gymnastiek... In welke stad brandde het olympisch vuur als eerst? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Volgens mij was dat Amsterdam, in 1928. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Dan blijven we even bij de Olympische Spelen: Wat was vóór Beijing 2008 de laatste Zomerspelen waarop de VS níet bovenaan eindigden in de medaillespiegel? Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 juni 2013 Rapport Geplaatst: 13 juni 2013 De Olympische Spelen van Moskou in 1980. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 juni 2013 Rapport Geplaatst: 13 juni 2013 De Olympische Spelen van Moskou in 1980. Correct, want toen deden ze helemaal niet mee Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 juni 2013 Rapport Geplaatst: 13 juni 2013 Haha, dat wist ik niet. Het leek mij vrij voor de hand liggend dat zo'n groot land als Rusland (of destijds de Sovjet-Unie) in eigen land de meeste medailles wist te winnen, net als China vijf jaar geleden dus. Uit welke overwinningen bestaat de 'Triple Crown' in de autosport? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 juni 2013 Rapport Geplaatst: 13 juni 2013 Haha, dat wist ik niet. Het leek mij vrij voor de hand liggend dat zo'n groot land als Rusland (of destijds de Sovjet-Unie) in eigen land de meeste medailles wist te winnen, net als China vijf jaar geleden dus. Volgens mij was het een boycot wegens de Koude Oorlog. Er waren heel wat meer landen die niet naar Moskou zijn gegaan toen. Overigens was de Sovjet-Unie er zelf 4 jaar later ook niet bij in Los Angeles. Tijdje terug was dit een quizvraag bij de pubquiz, vond het wel een leuke Uit welke overwinningen bestaat de 'Triple Crown' in de autosport? Daar heb ik dan weer geen idee van... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Een poging, om de boel op gang te houden De Indy 500, de 24 uur van Le Mans en een Formule 1 race? Omdat variatie belangrijk is. Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Een poging, om de boel op gang te houden De Indy 500, de 24 uur van Le Mans en een Formule 1 race? Omdat variatie belangrijk is. Omdat het hier veel te lang stil ligt (zelfs NandroDavids moest mij hierop wijzen :$) reken ik hem gewoon goed. De Formule 1-race die naast de Indy 500 en de 24h van Le Mans tot de Triple Crown wordt gerekend is natuurlijk de GP van Monaco. Guardian, verzin een leuke vraag! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.