Jump to content

Sport Quiz

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja, je zou misschien zeggen dat ik een tweeling zoek, maar: nee dus. Gelukkig kan ik jullie antwoorden afkeuren dankzij het stukje maar kenden een compleet verschillende carrière qua start, opbouw en einde, want de Van der Kerkhofs en De Boers speelden een tijdlang samen in Oranje, en hadden qua carrière ook een redelijk vergelijkbaar verloop.

Ik zoek dus 2 andere internationals, en nogmaals: het is dus geen tweeling :)

• Reacties 799
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Guardian1980

112

• NandroDavids

94

• KoningJesper

43

• Jimmiefitz

32

Geplaatst: (bewerkt)

Philippe Cocu en Edwin van der Sar, beiden geboren op 29 oktober 1970. Dat eerste wist ik toevallig, dat laatste moest ik opzoeken.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Geplaatst:

Philippe Cocu en Edwin van der Sar, beiden geboren op 29 oktober 1970. Dat eerste wist ik toevallig, dat laatste moest ik opzoeken.

Hmm, ik wist niet dat die op dezelfde datum waren geboren, maar toch ga ik 'm afkeuren. Immers: in dezelfde jaren actief bij een topclub in de Eredivisie, beiden in 1999 naar een Europese topclub vertrokken, in dezelfde jaren in Oranje gespeeld... kortom: geen compleet verschillende carrières. Ik zoek toch echt twee andere spelers.

Geplaatst:

Patrick Kluivert & Ruud van Nistelrooy?

:Y

1 juli 1976, en waar Kluivert eigenlijk in 1995 zijn hoogtepunt al beleefde en op WK 1998 en EK 2000 piekte in het Nederlands Elftal, kwamen de pieken van Van Nistelrooy daarna pas. Terwijl Kluivert afgleed en clubhopte langs Valencia, Newcastle United en PSV, stond Van The Man toen nog aan de top.

Jouw beurt! :)

Geplaatst:

Welke Nederlandse voetballers spelen bij de huidige kampioenen van Europa, tot Nederland? Nederland niet meegeteld, dus t/m nummer 7 op de coëfficiëntenlijst; Rusland.

Geplaatst:

Robin van Persie en Alexander Büttner bij Manchester United, Gregory van der Wiel bij PSG, Ibrahim Afellay bij FC Barcelona, Arjen Robben bij Bayern München. Volgens mij heb ik ze dan allemaal?

Geplaatst:

Chris Froome kan zich komende maand bij een select rijtje wielrenners scharen door na dit jaar de Tour de France te hebben gewonnen ook wereldkampioen te worden. Welke wielrenner presteerde dat als laatste?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...