NandroDavids Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Laten we dan maar even bij Ajax-Milan blijven. Iedere voetbalkenner kent de legendarische karatetrap van Louis van Gaal wel. Maar welke Milan-speler imiteerde hij met die actie? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 Ik zag hem zo voor me, maar kon even niet op de naam komen. Gelukkig was de afbeelding van -Matthijs- nabij. Volgens mij was dat Desailly. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Welke speler scoorde meerdere doelpunten voor Arsenal in de Champions League, terwijl hij in die wedstrijden niet bij die club in dienst was? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Helemaal niemand? Hint: Hij speelde ooit voor PSV. Reageren
Venzio Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 (bewerkt) Helemaal niemand? Hint: Hij speelde ooit voor PSV. Weet je zeker dat het in de Champions League is en niet de voorganger hiervan? De enige speler die ik me kan herinneren is Gordon Nutt maar dat was geen huur (want dat moet het zijn) en dat was ook geen Champions League.. Het is natuurlijk Alex (de tank) met 2 eigen doelpunten! Bewerkt: 28 april 2014 door Venzio Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Het is natuurlijk Alex (de tank) met 2 eigen doelpunten! Helemaal goed. Reageren
Venzio Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Geplaatst: 23 mei 2014 Wie ben ik? Ik heb dit seizoen 32 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld. Ik heb 101 succesvolle dribbels gemaakt dit seizoen en ik heb in totaal 162 keer op doel geschoten, de hoogste gemiddeldes van de gehele competitie. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Ik speel mijn hele leven al bij dezelfde club; waar ik ook de jeugdopleiding heb doorlopen. Inmiddels ben ik er vice-aanvoerder. Vrijwel altijd ben ik te vinden op het middenveld. Mijn leeftijd is ergens achteraan de twintig. Wie ben ik? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.